Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze odtwarzacza Blu-Ray


darekgorski2

Recommended Posts

Jestem nowy na tym forum więc: dzień dobry. Jestem laikiem w temacie AV, więc proszę o pomoc w wyborze najwłaściwszego odtwarzacza Blu-Ray do mojego kina domowego. Mam głośniki (na razie 5.0) firmy M-audio model 8800, amplituner Onkyo TX-NR 636 i TV LG 42" 1080i. Odtwarzacz nie musi być z grupy "wielkiej" piątki: (Onkyo, Marantz, Yamacha, Denon, Harman Kardon), bo słyszałem że zapłaciłbym za nazwę, a nie za jakość. Ponadto z opisów na necie większość odtwarzaczy B-R tych firm wolno wczytują nośniki, niektóre nie "czytają" napisów. Pozdrawiam Darek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Darku,
Jest tego jak zauważyłeś wiele na rynku, na każdym forum będzie również 10 ludzików i 10 typów icon_smile.gif więc trudno coś wybrać czytając tyle propozycji ale ja jednak pozwolę sobie zwrócić Ci uwagę na zacny bluray Pioneer BDP-170, poczytaj:
http://www.pioneer.pl/pl/products/42/84/22...170-K/page.html

a następnie kuknij na jego cenę icon_smile.gif i jego możliwości łącznie z odczytem SACD i opcjami sieciowymi.
Pozdrawiam.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

więc proszę o pomoc w wyborze najwłaściwszego odtwarzacza Blu-Ray do mojego kina domowego. Mam głośniki (na razie 5.0) firmy M-audio model 8800, amplituner Onkyo TX-NR 636 i TV LG 42" 1080i. Odtwarzacz nie musi być z grupy "wielkiej" piątki: (Onkyo, Marantz, Yamacha, Denon, Harman Kardon), bo słyszałem że zapłaciłbym za nazwę,


Pięknie opisałeś tyle nieistotnych spraw, ale nikt nie zgadnie czy zależy Ci na jakiś konkretnych funcjach, na jakości i ile możesz zapłacić.