Skocz do zawartości

Zestaw audio do 3500zł


Toomus

Recommended Posts

Witam, jestem Tomek i mieszkam w Łodzi. Przymierzam się do pierwszego zakupu sprzętu,ale im więcej czytam tym mniej wiem. Na sprzęcie nie znam się zupełnie, nigdy nie miałem nic powyżej "wieży". Ale do rzeczy :

1. budżet : 3500zł na kolumny i wzmacniacz, cd i kable oddzielnie.
2. sprzęt używany żeby wskoczyć półkę wyżej na jakości
3. miejsce odsłuchu, kawalerka 32m z antresolą, miejsca będzie dość sporo
4. rodzaj muzyki : np Lady pank, Daft punk, GnR, Moderat, nie słucham muzyki klasycznej, jazzu,hip hopu,reggae. Dochodzi jeszcze aspekt mojej drugiej połówki, która chciałaby słuchać muzyki z komputera, jak rozwiązać taki problem, telewizora nie posiadam i nie będę więc takie połączenie nie jest potrzebne. Nie oczekuję powalającego efektu, bo w tym przedziale cenowym jest to nieosiągalne, zależy mi na czystości dźwięku
5. sprzęt może byc do rozbudowy, ale na początek chciałbym mieć zestaw gotowy do użycia
6. nurtujące mnie pytania :
a) czy do takiego pomieszczenia lepiej dać kolumny podstawkowe lepszej jakości czy podłogowe gorsze. np lepsze audience 52 czy dm 3/7,Zastanawiam się czy jest aż taka różnica, bas ma być wyczuwalny, ale nie musi przysłaniać wszystkiego i dudnić po ścianach
b) zagłębiłem się w temat antycabli i chciałem sie zdecydować na taką formę podłączenia sprzętu,
c) zastanawiałem sie nad markami i skłaniam się do zestawu typu dynaudio audience 52, + rotel, a może lepiej castle knight + coś, a może jakieś kefy lub tannoy, im wiecej czytam na forach tym trudniej sie zdecydować i niestety nie mam gdzie pojechac na odsłuch, po części też z tego, że mam taką pracę. dlatego muszę sie zdecydować na kupno prawie, że w ciemno.