lukasz3k Napisano 26 grudnia 2015 Udostępnij Napisano 26 grudnia 2015 WitamPoszukuje zestawu do naglosnienia salonu(okolo 20m2). Troche poczytalem poszukalem ale juz mam spory metlik w glowie .Jako ze jestem dosc zielony w tym temacie prosze o pomoc. Budzet okolo 3500zl. Kolumny podlogowe niestety odpadaja.Troche poszukalem i na poczatku wpadlo mi w oko AVR-161 + HKTS30Jednak pozniej zobaczylem glosnicznki Q Acoustics. Wychodza poza budzet ale zaczal bym od Subwoofer`a 2070 + 2x2010 + centralny 2000C. Czy ktos moze doradzic ktory zestaw bedzie sie spisywal lepiej?Czy AVR-161 to dobry wybor? W rzucil mi sie Pioneer VSX-S510, Yamaha RX-S600Zalezy mi na DLNA/FLAC/Ethernet/BT.Uzywany bedzie do filmu/muzyki 60/40.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 27 grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2015 Witaj,zacznę od kolumn, zawsze jest problem z uzyskaniem dobrej jakości dźwięku stereo i małych gabarytowo kolumn. Na pewno rozwiązanie na Q Acoustics jest bardzo dobre, można także alternatywnie pomyśleć nad Wharfedale serią Diamond.W kwestii amplitunera wybór amplitunera Harman Kardon jest także optymalny, spójrz tylko na najnowszy model z dopiskiem S. Jako alternatywa warto spojrzeć na Yamaha RX-V479 (http://q21.pl/yamaha-rx-v479.html) oraz trochę droższy, ale wyraźnie lepszy Onkyo TX-545 (http://q21.pl/onkyo-tx-nr545.html).Przyjrzyj się proszę moim propozycjom, w przypadku pytań oraz oferty finansowej dla klubowicza oczywiście służę pomocą Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...