Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam. Doradźcie jaki amplituner dobrac do Magnata shadown 207 lub magnat quantum 677 aby pociągnął w pełni te kolumny. W przyszłości będzie to zestaw 5.1 muzyka plus kino większość muzyka rock. Mam yamahe v379 ale wszyscy mi ja odradzają ze jest za slaba a ja ja dostałem. Ampli moze byc używany do kwoty ok 1400 zł. Moze też macie inną propozycje na dwie kolumny frontowe do 1800 zł para ?Co sądzicie o onkyo tx-sr707? Jest za 1200 zł. Pozdrawiam
Do nagłosnienia salon powieszchnia ok 25 m2
A może te magnaty zastąpić Klipsch Rf-62 black malouzywane za 2000 tys. ?
Jesli szukac amplituner to z jaka moca i oznaczeniem napiszcie dokladnie bo jestem laikiem.
Napisano
Witaj,
aby cokolwiek Ci poradzić, usystematyzuj proszę Twoje wymagania. Podaj proszę:
- jakie będzie wykorzystanie systemu (filmy, koncerty, gry, muzyka),
- jakie gatunki muzyczne zazwyczaj słuchasz,
- jakie preferujesz brzmienie,
- jaki masz przeznaczony budżet na zakup zestawu (amplituner plus dwie kolumny).

Czekam na szczegóły.
Napisano
Glownie do sluchania muzyki w przyszłości tez kino gdy rozbuduje do 5.1. Muzyki slucham polski rock . Lubie slyszec gitary i bass. Do wyboru mam kolumny
Klipsch rf 62 uzywane cena 2 tys.
Klipsch f3 używane cena 1700zl
magnat quantum 677 nowe cena 1900zl
Magnay shadown 607 nowe cena 1750zl
Do tego moge dokupic amplituner pionier VSX-921 uzywany 1000 zl lub
Onkyo tx-nr525 za 940 zl malo używany. Prosze dobierzcie co ze soba dobrze zagra lub podajcie swoje propozycje. Do w/w kolumn amplituner jaka powinien mieć moc?
Napisano
Witaj,

Zacznę od amplitunera. 707 nie opłaca się w tej cenie jest słabszy od 607 a tego powinieneś dostać w znacznie niższej cenie. Jeśli szukasz nowych kolumn to magnat quantum 677 są rewelacyjne w tej cenie. Jeśli mogą być używki szukaj wspomnianych klipsch referencje seria I model 62. Jeśli były kupione w Polsce duża szansa że były na 5 letniej gwarancji.