kwas Napisano 8 czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2016 Witam.Mam w domu kino domowe Sony HT-SF2300. Chciałbym do niego dokupić odtwarzacz cd, żebym mógł sobie czasami na nim posłuchać muzyki, bez włączania telewizora i konsoli. Mógłby mi ktoś polecić jakiś odtwarzacz?Pozdrawiamkwas Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2016 Witaj,Biorąc pod uwagę że jest to kino plastikowe doradzał bym używany odtwarzacz cd w rozsądnych pieniądzach. Kupowanie nowego czy też wyższego modelu nic nie wniesie. Poluj na używki onkyo, teac, ewentualnie właśnie Sony.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwas Napisano 9 czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca 2016 Co to znaczy rozsądne pieniądze? Nie chciałbym przepłacić, a nie znam się. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek75 Napisano 9 czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2016 Czy odtwarzacz płyt w tym sony się wykończył , że szukasz dodatkowego? Rozsądne pieniądze, cóż chyba 100-250zł na używany odtwarzacz cd do tego zestawu to więcej niż trzeba, chyba że masz inne, szczególne wymagania . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 9 czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2016 Cytat Mam w domu kino domowe Sony HT-SF2300. Chciałbym do niego dokupić odtwarzacz cd, żebym mógł sobie czasami na nim posłuchać muzyki, bez włączania telewizora i konsoli. Mógłby mi ktoś polecić jakiś odtwarzacz? A masz wolną parę wejść analogowych (czyli 2 gniazda cinch) w tym Soniaku?Bo w jakiś sposób musiałbyś podłączyć odtwarzacz do Twojego zestawu.Swoją drogą to pytałeś się w serwisie, ile kosztuje wymiana napędu ?Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...