Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
mroofka

uzywany wzmacniacz / koncowka mocy

Witam,

poprzedni post pozostał bez odpowiedzi to może tym razem sie uda.

chciałbym dołożyć trochę mocy do mojego słabiutkiego amplitunera (tak głównie kino domowe, muzyka od święta). Od początku w planach miałem dołożenia czegoś co posłuży mi za końcówkę mocy. (main in i te sprawy) i teraz pytania:

rozwazam uzywane

marantz sm17
nad 365 bee
marantz pm 7004
marantz KI pearl lite

to pierwsze to typowa koncowka mocy czyli wszystko muszę puszczać przez amplituner ( jesli kiedys bede mial inne zrodlo jak usb)

czy te urządzenia można ze sobą porównywać? który z nich najlepiej zgra się z pm1606 i zensorami 7.

czy wszystkie podłączę w taki sposób by mieć sterowanie głośnością tylko za pomocą amplitunera KD ?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej zostaw amplituner a przez ore podłącz NADa on dźwiękowo pasuje do zensor. Rozumiem że chodziło ci o model 356bee?
On ma wybitne ja na swoje pieniądze końcówki mocy. Więc zdecydowanie polecam je wykorzystać
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Najlepiej zostaw amplituner a przez ore podłącz NADa on dźwiękowo pasuje do zensor. Rozumiem że chodziło ci o model 356bee?
On ma wybitne ja na swoje pieniądze końcówki mocy. Więc zdecydowanie polecam je wykorzystać


tak oczywiscie chodzi o 356bee choć nie ukrywam, że rozważam też 376 bee gdyby się trafił gdzieś używany...
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

tak oczywiscie chodzi o 356bee choć nie ukrywam, że rozważam też 376 bee gdyby się trafił gdzieś używany...


NAD 376bee jest niedostępny - również jako nowy. Być może kiedyś zrobią ten model icon_cool.gif

Ale jakbyś chciał C375 bee - którego wielokrotnie polecałem, to jest parę ogłoszeń tego modelu wśród używanych wzmacniaczy.

Pozdrawiam
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strasznie mylisz te modele icon_smile.gif
Teraz już są inne więc już ci tego nie zrobią.
icon_smile.gif
Jak wspomniał RoRo, warto. Jeśli cena będzie akceptowalna to tak. Te nady mają wybitne dobre końcówki mocy.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moze to sygnał by jednak ich nie brać icon_smile.gif...

2600PLN nowy 356 bee
3200PLN uzywany 375 bee

(chyba tym razem dobrze)

zobaczymy co d sie zrobić z tymi cenami.

Tylko tak uczciwie czy dla kogoś kto nie rozumie o czym Tu piszecie opisując sprzęt i własne doświadczenia z odsłuchów jest sens iść w 375 i to dla kina domowego icon_smile.gif ??
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
356 masz u nas deczko taniej. Ale tylko deczko. Nie bardzo salony chcą robić na nie teraz ceny bo się spokojnie sprzedadzą w cenie katalogowej.
375 trochę dużo, widziałem w znacznie niższej cenie
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

  • Ostatnie posty

    • Tak czytam i czytam jakie zmiany dokonałeś widzę że producent nieźle poszedł po jakości Nie zastanawia nikogo czemu tak słabe kondensatory są w takim DACu gdy producent mógł "za grosze" wpakować coś lepszego tym bardziej jak urządzenie kosztowało aż 1300zł może ktoś wie czym różni się taka starsza wersja ? https://www.olx.pl/oferta/cambridgeaudio-dacmagic-CID99-IDkSX8k.html#9f362c3db6 pozdrawiam
    • Angel, mój cudzysłów miał raczej wskazać lekką zazdrość  . Słowo "tylko Accordo" uwypukliłem celowo zwracając uwagę na model oraz na to, że  to nie takie "tylko". Jak najbardziej polecam odsłuch Lignea. Jest to jedyny poważny model firmy z którym się zetknąłem i czuję wielki niedosyt tego, że tak późno i tak krótko.
    • Simson, nie napisałem, że słyszałem "tylko Accordo". Ale, że nie słyszałem Lignea. Słowo "tylko" było w sensie ale, jednak, zamiast nich słyszałem Ktêma i Accordo.   Dzięki za opinie o tych kolumnach. Postaram się posłuchać w tym roku muzyki za ich pośrednictwem. 
    • Dziękuję Note. Już zapisałem i rozpoczynam łowy Swoją drogą widzę, że masz wzmacniacz Pioneer'a , a może bym wymienił swojego Nad'a na tego Pionka idąc za ciosem Możesz coś o nim napisać jak gra z tymi Klipschami? Miałem Pioneer'a A 50 z tych nowych , ale dźwięk mi się nie podobał - za bardzo syntetyczny, taki jakiś ... cyfrowy. Czy ten A 757 to podobna szkoła grania?
    • Modele z identycznym laserem i mechanizmem: Pioneer Pds 502 Pioneer Pds 503 Pioneer Pds 504 Pioneer Pds 602 Pioneer Pds 603 Pioneer Pds 604 Pioneer Pds 702 Pioneer Pds 703 Szukaj tych , które są w najlepszym stanie wizualnym , mają jasno świecący wyświetlacz i zwróć uwagę na złoty pasek na przycisku włączenia. Najlepiej jakby był wogóle nie starty. Oczywiście ktoś mógł używać pilota całe życie i wyłączać wyświetlacz przy odsłuchach, ale tak czy tak to zminimalizuje "wtopę".
    • też uważam, że to nie będzie reklamą jeśli podasz markę ustojów.  To może napiszę coś o swoich wrażeniach z Lignea ? Nie miałem nigdzie okazji ku temu. Przyznam się, że do wystawy AudioShow 2016 o marce nawet nie słyszałem. Nawet niechętnie wszedłem do tego pomieszczenia, gdyż widząc tą konstrukcję nie spodziewałem się rewelacji. Myślałem, że to kolejne pomieszczenie -szykownie wystrojone i udziwnione i poza "dostojną prezentacją" nic mnie nie zaskoczy (kolumny prezentują się oryginalnie i znakomicie). Jako transport posłużył jakiś magnetofon szpulowy (znam ten typ transportu z młodości, czy też z dzieciństwa  ). Może źle określiłem ten transport mówiąc o nim "jakiś", zdecydowanie różnił się od tych ze wczesnych lat mojego życia. Pomieszczenie z tego co pamiętam było dość spore, myślę, że ponad 30m2. Miejsce jakie zająłem nie było dobrym miejscem pod względem precyzji odbioru (prawy tylny środek miejsc odsłuchowych- czyli krzesło tylne prawe).  Dźwięk wydobywający się z kolumn na tyle mnie zaintrygował, że mimo złego miejsca odsłuchowego zostałem w pomieszczeniu dość długo, a co zastanawiające, to to, że jakoś nikt nie opuszczał pomieszczenia nawet przy (chyba) dziesięciominutowym przewijaniu taśmy na szpuli. Z niektórych pomieszczeń ze sprzętem za dziesiątki tyś zł po dwóch minutach grającej muzyki wychodziły tłumy. Dźwięk wydobywający się z kolumn był tak pełny, barwny, muzykalny, szczegółowy i dynamiczny, że aż ciężko te wszystkie cechy ze sobą połączyć. Było to jedno z nielicznych brzmień na wystawie, gdzie nie analizowałem poszczególnych rejestrów, zaś słuchałem wybrzmień jako całości nie wnikając w analizę przekazu audio. Mogłem wniknąć, żadna to trudność, ale przyznam, że nawet o tym nie pomyślałem. Tak one brzmiały, że wolałem skupić się na przekazie muzycznym, nie na cechach kolumn  (taki stan przypomniał mi moje pierwsze zetknięcie się ze wzmacniaczem Atoll, tu przy porównaniu z konkurencyjnymi konstrukcjami także straciłem kontrolę nad tym, gdyż brzmiało to bardzo pełnie).  Na pewno nie są to kolumny dla "basolubów" bo ten zakres nie jest dominujący czy zauważalny, co każdy stwierdzi widząc nawet konstrukcję. Jednakże przekaz był tak niesamowity, że zbrodnią by było powiedzieć, że to było wadą tych kolumn, śmiem twierdzić, że jest odwrotnie (odtwarzana muzyka nie była jednorodna). Jestem przekonany, że każdy "basolub" słysząc to co prezentuje Lignea zmieniłby swoje preferencje odsłuchowe. Mi osobiście prezentacja brzmienia kolumn na tyle odpowiadała, że przy ewentualnym zastrzyku gotówki jestem w stanie zamówić je "w ciemno".  Angel, powiadasz , że słuchałeś "tylko Accordo" ...po AS 2016  pierwsze co zrobiłem to przeanalizowałem całą ofertę marki i dość sporo poczytałem. Niesamowicie jestem ciekaw  innych modeli. Nie omieszkam przegapić jakiejkolwiek okazji ku temu.  Accordo są znacznie droższe od Lignea, podejrzewam, że brzmienie tych konstrukcji może szokować ? ...aczkolwiek mi by wystarczyło brzmienie Lignea    
  • Ostatnio poruszane tematy