Skocz do zawartości
__-KnR-__

Pomoc w ocenie sprzetu :)

Recommended Posts

Bede staral sie patrzec rowniez caly czas na allegro. Moj problem polega tylko na tym ze obecnie nie mieszkam w kraju a wiekszosc osob sprzedajacych nie zgadza sie na wysylke zagranice. Ale mimo wszystko bede probowal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, __-KnR-__ napisał:

Moj problem polega tylko na tym ze obecnie nie mieszkam w kraju a wiekszosc osob sprzedajacych nie zgadza sie na wysylke zagranice.

Jeżeli kolumny mają oryginalne kartony to nie widzę problemu. Napisz do sprzedającego, że kuriera zamówisz sam, bo masz zaufaną firmę. Następnie kup kolumny i zamów kuriera za granicę za pomocą przesylarka.pl.

Inna sprawa, że kupowanie kolumn bez ich obejrzenia przed zakupem jest trochę ryzykowne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to odpada. W przypadku sprzętu używanego ryzyko jest spore. Wysylka za granicę nie potrzebnie jeszcze podnosi koszty. Szukaj raczej u siebie lub tam gdzie możesz je łatwiej reklamować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tak samo myslalem. Dlatego nie chce zamawiac z Polski z kilku powodow. Wole tutaj na miejscu a niestety tu ciezko o taki sprzet ktory wszyscy zaproponowali. Przeszukalem juz wszystkie mozliwe aukcje sklepy itp. Nawet google juz kilka dni przeszukalem i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Aktualnie mieszkam w Anglii Szukalem generalnie tylko tych modeli. Tak naprawde nie mam pojecia od czego zaczac szukac. System 2.0 czy 2.1. 2 czy 3 drozne.. znalazlem ostatnio na ebay kilka ale znajac moje szukanie to one sie do niczego nie nadaja... wrzuce kilka linkow 

http://m.ebay.co.uk/itm/AIWA-SX-E91-3-WAY-SPEAKERS-/322485176916?nav=WATCHING_ACTIVE

http://m.ebay.co.uk/itm/Home-Stereo-HiFi-Tower-Tall-Boy-Floor-Standing-Speakers-600W-Black-4-Woofers-/162319974846?nav=WATCHING_ACTIVE

Edytowano przez __-KnR-__

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
57 minut temu, S4Home napisał:

Moim zdaniem to odpada. W przypadku sprzętu używanego ryzyko jest spore. Wysylka za granicę nie potrzebnie jeszcze podnosi koszty. Szukaj raczej u siebie lub tam gdzie możesz je łatwiej reklamować. 

Sprawa nie jest taka jednoznaczna. Wysyłka ubezpieczonej paczki o wadze do 25 lub 30kg (w zależności od firmy kurierskiej) do popularnych krajów takich jak Niemcy czy UK kosztuje 100zł czyli niewiele. Ale jest kwestia bezpieczeństwa transportu. Z tego co wiem to tylko jedna firma kurierska dopuszcza w regulaminie swoją odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu elektronicznego tj. DPD (ale trzebaby sprawdzić czy to się nie zmieniło).

Ale oprócz tradycyjnych firm kurierskich jest jeszcze coś takiego jak clicktrans.pl. Za pomocą tego serwisu można wcale nie tak drogo wynająć przewoźnika, który przewiezie sprzęt na zasadzie door-to-door. Przed transportem można go uczulić, żeby sprzęt przewoził ostrożnie, bo istnieje ryzyko uszkodzenia. Uwierzcie, że to działa: sam w ten sposób zleciłem transport ciężkich kolumn 32,5kg / sztuka) z Niemiec do Polski. Przewóz kosztował mnie 350zł (tak dużo ze względu na duże gabaryty) ale i tak się opłacało, bo łączny koszt zakupu i transportu był niższy niż gdybym kupował w Polsce (pomijam, że te kolumny są w Polsce praktycznie niedostępne). Oczywiście kolumny były zapakowane w oryginalne kartony i miałem też pewność, że w momencie wysyłki były w stanie gabinetowym.

Edytowano przez Majtek2013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak mowisz. koszt to tylko 100 zl. w tej cenie mozna wlasnie wynajc np. DPD z ktorym nie chce miec nic wspolnego... okradaja paczki na zywca i nie ma opcji o jakimkolwiek odszkodowaniu z ich strony. np z poczty polskiej paczka po kilku miesiacach nadal nie doszla :) zgloszenie reklamacji poszlo ale i tak w ich procedurze trzeba teraz czekac kilka miesiecy :) poprostu wole nie ryzykowac. wole dolozyc nawet troszke wiecej pieniedzy i kupic tutaj bezpieczniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurierzy.... to można horrory pisać 

Nigdy nie zapomnę w jakim stanie dotarł do mnie cd. Opakowany tak że bomba mogłaby w bezpośredniej bliskości wybuchnąć i nic by sie nie stało. Nie wiem czy widzieliście opakowania od naprawdę dużych komputerów. Dodajcie do tego pare kilogramów folii i pianki...

A kurde CAŁA płyta mechanizmu Cd była tak przesunięta ze szuflada nie chciała sie otwierać.

kurier potrafi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Fafniak napisał:

Kurierzy.... to można horrory pisać 

Nigdy nie zapomnę w jakim stanie dotarł do mnie cd. Opakowany tak że bomba mogłaby w bezpośredniej bliskości wybuchnąć i nic by sie nie stało. Nie wiem czy widzieliście opakowania od naprawdę dużych komputerów. Dodajcie do tego pare kilogramów folii i pianki...

A kurde CAŁA płyta mechanizmu Cd była tak przesunięta ze szuflada nie chciała sie otwierać.

kurier potrafi...

wlasnie o tym pisalem hehe :) co sie napatrzylem na to to wystarczy :) a firmy door to door wcale nie sa lepsze :) rozmawialem z ludzmi ktorzy przy tym pracuja. nawet nie chcecie wiedziec szczegolow :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak działają i ile kosztują kurierzy to ja wiem. 100 zł to faktycznie nie wiele ale dostajemy taka także usługę. 

Jeśli udowodnisz że z ich winy sprzęt został uszkodzony to mogą ci faktycznie oddać 20 procent od wartości zakupowej. Trzeba pokazać dowód!! Jak nie to samo wycenia wartość rynkową. A w takich kwotach to chętnie ją bym kupował :)

W uk możesz trafić na naprawdę dobre okazje na sprzęty audiolaba, nada, arcama, tannoya, wharfedale, mission czyli czysto brytyjskich firm. 

Te produkty weź pod lupę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, S4Home napisał:

To jak działają i ile kosztują kurierzy to ja wiem. 100 zł to faktycznie nie wiele ale dostajemy taka także usługę. 

Jeśli udowodnisz że z ich winy sprzęt został uszkodzony to mogą ci faktycznie oddać 20 procent od wartości zakupowej. Trzeba pokazać dowód!! Jak nie to samo wycenia wartość rynkową. A w takich kwotach to chętnie ją bym kupował :)

W uk możesz trafić na naprawdę dobre okazje na sprzęty audiolaba, nada, arcama, tannoya, wharfedale, mission czyli czysto brytyjskich firm. 

Te produkty weź pod lupę. 

Wiec tak :) przeszukalem dzis wszystkie marki ktore zaproponowales :) glownie sugerowalem sie parametrami przy wyszukiwaniu ponizej wstawie linki do tego co znalazlem moze mi sie udalo i znalazlem cos dobrego, jesli moglbys zerknac i nakierowac na ktores z nich bede wdzieczny :)

RANK DOMUS Classic, Leak/ Wharfedale 3-WAY Real Wood Veneer

http://www.ebay.co.uk/itm/172653832055?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Wharfedale Speakers Xarius 5000-

http://www.ebay.co.uk/itm/112386400513?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Wharfedale Vardus VR 300-

http://www.ebay.co.uk/itm/262923095160?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

wharfedale p4000-

http://www.ebay.co.uk/itm/201905035344?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Mission 765i-

http://www.ebay.co.uk/itm/252908664559?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Tannoy Mercury V4i-

http://www.ebay.co.uk/itm/162493595478?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

jezeli nic z tych to ja chyba bez kolumn zostane hehe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam xarius 5000 nie znam. A wyglądają dobrze. Szkoda.

Mission 765 ciekawa propozycja i model v4i. Z tym że do missionow wzmacniacz jaśniejszy tudzież neutralny a do v4i raczej cieplejszy. 

Di twoich preferencji raczej missiony, s znając dźwięk niższych modeli wharfedale to jak masz możliwość odsłuchu to sprawdź ten model 5000.

Może nas obu zaskoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szkoda bo Missiony juz poszly a byly tylko jedne. 

Co do xarius 5000 niestety mam zbyt daleko do nich, nie dam rady ich osobiscie odsluchac.

Pozostaly v4i. Co oznacza cieplejszy ? :) bo nie bardzo sie orientuje :)

Znalazlem w miedzy czasie jeszcze cos takiego, paramatry dobre lecz firma chyba malo znana - Auna Line 501 FS WN 

http://www.auna-multimedia.co.uk/Hifi-Speakers/Floor-Standing-Speakers/Auna-Line-501-FS-WN-Passive-Tower-Floor-Speaker-Pair-280w-Walnut.html?gclid=Cj0KEQjwoqvIBRD6ls6og8qB77YBEiQAcqqHe7jbDtrZjPv5gN4zn8LdmSBKitjmZ49NiFAzdyBJPioaAnNw8P8HAQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego nie znam. Ale ktoś już chyba na forum o nich pisał.

V4i gra raczej stromniejszym rowniejszym basem co przy twoich oczekiwaniach może okazać sie być za mały. Cieplejszy czyli bardziej grający powiedzmy dołem. Cos pokroju starszych pionierów 656 czy harmanow. 

A z ciekawości. Klipsch f1 lub f2 do dostania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...