Crow Napisano 24 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 (edytowany) Witam Mam problem polegający na tym, że po włączeniu wzmacniacza w przypadkach 50/50 nie gra któraś kolumna. Na dobrą sprawę nie jestem pewien czy nie chodzi cały czas o konkretnie jedną z nich (prawą). Żeby "wyłączona" kolumna zaczęła grać muszę pokręcić głośnością na wzmacniaczu przód/tył. Czasem wystarczy niewielki obrót a czasem trzeba pokręcić dość mocno. Od razu zaznaczam, że potencjometr nie powoduje trzasków podczas zmiany głośności. Dziś rano pierwszy raz poruszałem głośnością ale w foobarze na komputerze a nie na wzmacniaczu i też załapało. Kolumna zaczęła grać. Gdy obydwie kolumny grają to przez cały dzień nic się z dźwiękiem nie dzieje złego. Bardzo, bardzo, bardzo rzadko (raz na miesiąc/dwa) kolumna potrafi się wyłączyć ale pomaga zabieg opisany powyżej. Dzieje się to już od 4 lat i zaczynam mieć już tego pomału dosyć. Połączenie wygląda tak: komputer (foobar) -->> optyk -->> DAC Styleaudio Carat Ruby 2 -->> 2x kabel audio -->> wzmacniacz Wszystko jest w takiej samej konfiguracji od dobrych 6 lat. Potencjometr jest już zużyty? Gdzie znajdę dobry serwis, który będzie w stanie go wymienić? Trójmiasto i okolice. Z tego co się orientuję autoryzowany serwis jest aż w Krakowie http://www.audiocenter.pl Edytowano 24 sierpnia 2017 przez Crow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 24 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 Cześć Z tego co piszesz stawiałbym na zimny lut, lub zanieczyszczony potencjometr, ale raczej na to pierwsze. Ja miałem jakiś czas temu identyczną sytuację w jednym z moich wzmacniaczy. Zaniosłem do elektronika i właśnie to stwierdził. To nic groźnego, ale naprawić trzeba, bo faktycznie takie zachowanie wzmacniacza może irytować. Poszukaj serwisu u siebie, albo najlepiej popytaj wśród znajomych, może ktoś z nich zna jakiegoś elektronika. Daj znać jak coś ustalisz. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crow Napisano 24 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 Rozesłałem pytania tu i ówdzie. Jeden jest niedaleko mnie ale opinie różne... https://www.google.pl/search?client=firefox-b-ab&q=serwis+elektroniczny&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=54610201,18472486,20914&tbm=lcl&ved=0ahUKEwjGhK7JuO_VAhXLHJoKHXLfAHoQtgMIKA&tbs=lrf:!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:2&rldoc=1#rldoc=1&rlfi=hd:;si:57895678206229147;mv:!1m3!1d18622.47075378347!2d18.49123209527602!3d54.467326428103966!3m2!1i955!2i771!4f13.1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 24 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 (edytowany) Ja zawiozłem kiedyś mój wzmacniacz do Pana, który miał serwis w Wejherowie. Specjalista jeżeli chodzi o markę Sansui. Skąd piszesz dokładnie ? Edytowano 24 sierpnia 2017 przez zieluwid Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crow Napisano 24 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 (edytowany) Reda, o kurde swojak ;). Wejherowo też może być :). Nie wiem gdzie się obrócić w kwestii serwisu elektronicznego nikt nie jest mi w stanie doradzić ze znajomych. Edytowano 24 sierpnia 2017 przez Crow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 24 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 (edytowany) Niestety, ja mieszkam w Skierniewicach, ale moja przyjaciółka pochodzi z Gdańska i przy okazji odwiedzin zawiozłem mojego Sansui do tego Pana. Jak nie masz daleko (a z tego co widać to masz kilka kilometrów), to mogę Ci podesłać numer do Pana Przemka na PW. Zadzwonisz i zapytasz co i jak. Wiem że miał przenosić zakład w inne miejsce, więc musiałbyś zapytać o adres. Edytowano 24 sierpnia 2017 przez zieluwid Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crow Napisano 24 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 (edytowany) To poproszę, a jak się nazywał jego zakład/firma? I jakim cudem do niego trafiłeś? Edytowano 24 sierpnia 2017 przez Crow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 24 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 (edytowany) Mam starsze klocki Sansui, rocznik 78, więc staruszki. Są w świetnym stanie bo o nie dbam i nie dałbym byle komu grzebać w tym sprzęcie. Kiedyś miałem problem z trzaskami w jednym z kanałów, a że mój znajomy elektronik podupadł na zdrowiu, musiałem szukać pomocy gdzieś indziej. Tak dostałem kontakt do Pana Przemka od kolegi z Klubu Sansui. Minus, że nie po drodze, ale się udało. Edytowano 24 sierpnia 2017 przez zieluwid Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crow Napisano 24 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 Super dzięki za info. Jak coś ustalę dam znać. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś namiary to nie krępujcie się. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinzp Napisano 24 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2017 Z tego co się orientuję, to autoryzowany serwis Cambridge Audio jest tutaj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crow Napisano 26 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2017 I teraz już jestem pewien... w 99% jest przyciszona prawa kolumna. A to odpowiedzi z serwisów: "Z opisu ciężko coś wywnioskować , trzeba poczekać na cykliczne powtarzanie usterki ." "Witamy, Uszkodzenie dotyczyc moze płyty głownej lub też ukladu zasilania z panelem sterowania końcówkami mocy - pomiędzy tymi układami nie ma napięcia. Mozemy sprobowac naprawić uszkodzony układ, jeśli problem nie ustąpi to trzeba bedzie sprawdzić koszt zakupu nowego układu (po jej symbolu). Sprawdzenia dokonujemy w ciagu 1 dnia od dostarczenia sprzetu do glownego serwisu [...]. Nastepnie kontaktujemy sie celem uzgodnienia dalszych działań." Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 27 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 sierpnia 2017 Ale to jest wiadomość na podstawie Twojego opisu zachowania wzmacniacza, tak ? A kontaktowałeś się z tym facetem z Wejherowa ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 28 sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2017 Zawsze możesz go do nas wysłać? Czasem te 20 zł w jedną stronę to koszt paliwa A nie musisz się ruszać z domu Zapraszamy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crow Napisano 29 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2017 (edytowany) Dnia 27.08.2017 o 13:57, zieluwid napisał: Ale to jest wiadomość na podstawie Twojego opisu zachowania wzmacniacza, tak ? A kontaktowałeś się z tym facetem z Wejherowa ? Tak Nie mogę się dodzwonić. Edytowano 29 sierpnia 2017 przez Crow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek 1 Napisano 21 kwietnia Udostępnij Napisano 21 kwietnia Może ktoś poleci mi serwis Cambrig w centralnej Polsce Torun, Bydgoszcz, Włocławek może tez być Lodz lub Poznan. Z góry bardzo dziękuje za pomoc pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.