yekyl Napisano 1 lutego 2018 Udostępnij Napisano 1 lutego 2018 Witam, obecnie posiadam wzmacniacz lampowy Yaqin MS-30L oraz DAC Nostromo 5,poszukuje kolumn pod ten sprzęt do 3000zł. Głównie słucham muzyki rockowej oraz elektronicznej. Zależy mi na tym aby sprzęt był nowy. Jestem zielony w temacie, sprzęt był kupowany bez zastanowienia większego, tym razem zależy mi na opinii ludzi którzy znają się na temacie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi Szczecin Napisano 1 lutego 2018 Udostępnij Napisano 1 lutego 2018 Jak duże pomieszczenie? Będzie miejsce na podłogówki, czy trzymamy się kolumn podstawkowych? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 1 lutego 2018 Udostępnij Napisano 1 lutego 2018 Dokładnie, podaj proszę wielkość salonu. Zakładając, że masz pomieszczenie 18-25m2 zdecydowanie namawiałbym na polską konstrukcję Audio Academy Phoebe III. To trochę wyższa kwota, jednak współpraca wzmacniacza MS-30L z AA jest naprawdę bardzo dobra. Warto także spojrzeć na Monitor Audio Silver 6. To żywy, swobodny, dynamiczny dźwięk. Jeśli lubisz mocny, szybki, dynamiczny, trochę efektowany charakter, warto także posłuchać Pylon Audio Sapphire 25. Jeśli natomiast rozważasz modele podstawkowe, spójrz koniecznie na Focal Chorus 706. To mocne, szybkie, rockowe granie. Bardzo ciekawą propozycją będzie także Dynaudio Emit M20. Na koniec flagowy monitor Pylon Audio Diamond Monitor. Przyjrzyj się proszę moim propozycjom, w przypadku pytań oraz specjalnej oferty cenowej dla forumowicza, oczywiście służę pomocą. Zapraszam jednak serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania poszczególnych konfiguracji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...