Loki87 Napisano 15 lutego 2018 Udostępnij Napisano 15 lutego 2018 Witam, mam w planach zakupić zestaw stereo. Zaciekawiły mnie kolumny Kef R300, czy mógłby ktoś pomóc mi w doborze elektroniki? Pomieszczenie w jakim będzie znajdował się sprzęt to 13m2. A rodzaj muzyki która będzie puszczana to rock, pop, klasyczna. No i najważniejsze, mój budżet to 9 tys. razem z kolumnami. Jeśli chodzi o stereo to jestem zielony, nie wiem czy wystarczy mi amplituner, czy lepiej będzie jak kupię wzmacniacz i jakiś odtwarzacz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 lutego 2018 Udostępnij Napisano 16 lutego 2018 Ma pewno znacznie lepszą opcją jest zakup klasycznego wzmacniacza, szczególnie do kolumn klasy Kef R300. Pozostaje kwestia wyboru źródła - czy będziesz korzystał z plików, serwisów streamingowych, czy płyt CD. Co do wzmacniacza to na pewno świetną opcją do R300 będzie francuska integra Atoll IN100SE. Połączenie takie stworzy system uniwersalny z dużą swobodą grania, dynamiką, plastyką. Bardzo dobrym wyborem jest także brytyjski wzmacniacz Cyrus One. To bardzo mocna integra a brzmieniu żywym, energicznym, szybkim. Dzięki temu wpasuje się w system oparty na Kef R300. Jeśli lubisz dźwięk raczej jaśniejszy, delikatniejszy, lekki, spójrz na Creek Evo 50A. Z trochę droższych systemów bardzo dobrze zgrywa się Hegel H90, który ma już wbudowaną funkcjonalność sieciową. Przemyśl temat źródła. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 lutego 2018 Udostępnij Napisano 16 lutego 2018 Witaj, Do kefa faktycznie polecał bym atolla in 100. Ewentualnie marantza pm8006. Oba zestawy mogę ci pożyczyć na odsłuch domowy. Bo może się okazać że w domu zarówno kolumny jak i wzmacniacz nie będą ci odpowiadać. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...