Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam. Mam takie zapytanie odnośnie konfiguracji. Mianowicie chodzi o to, że mam kabel HDMI podpięty pod wyjście w TV HDMI-ARC  i MAIN z ARC w Onkyo 656. Odpalam netflixa na TV i zwyczajnie w ampli nie gra nic. Dodam, że wszystkie ustawienia w AMPLI są ECC ON, ARC ON itd. Czy to znaczy, żeby leciał dźwięk z netflixa muszę kupić kabel Optical i podłączyć do wyjścia w TV + wejście w AMPLI? bo nie potrafię sobie z tym poradzić a w manualu pisało że poprzez takie sparowanie ARC powinno działać. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Napisano (edytowany)

Nie wiem czy dobrze doradze.  Ja u siebie(onkyo 676) aby mieć dźwięk po hdmi z tv muszę w menu tv (samsung  Ks)  włączyć  antnet+ (hdmi-cec)  w innym wypadku dźwięk leci u mnie po optyku.  W sumie to nie wiem czy tak to powinno działać ja aktualnie mam wyłączona tą funkcje  bo denerwuje  mnie ze za każdym  razem gdy włączam tv włącza się amplituner a nie zawsze słucham przez kino domowe. 

Może ktoś coś jeszcze doradzi. 

Edytowano przez Andrzeej
Napisano
5 godzin temu, Gadom napisał:

Witam. Mam takie zapytanie odnośnie konfiguracji. Mianowicie chodzi o to, że mam kabel HDMI podpięty pod wyjście w TV HDMI-ARC  i MAIN z ARC w Onkyo 656. Odpalam netflixa na TV i zwyczajnie w ampli nie gra nic. Dodam, że wszystkie ustawienia w AMPLI są ECC ON, ARC ON itd. Czy to znaczy, żeby leciał dźwięk z netflixa muszę kupić kabel Optical i podłączyć do wyjścia w TV + wejście w AMPLI? bo nie potrafię sobie z tym poradzić a w manualu pisało że poprzez takie sparowanie ARC powinno działać. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Witam, jeśli masz podłączone inne urządzenia pod złącza hdmi to je odłącz.Wyłącz amplituner i następnie sprawdź czy masz dźwięk. Jak zadziała daj znać.Jaki masz TV,Sony? 

Napisano

Owszem istnieje coś takiego jak konflikt urządzeń. Ale Lg z Onkyo do tej pory go nie miało. Czy włączyłeś odpowiednie ustawienia w TV?

Optyk to koszt 20 zł i rozwiązuje problem permanentnie. 

Piotrek

Napisano
Owszem istnieje coś takiego jak konflikt urządzeń. Ale Lg z Onkyo do tej pory go nie miało. Czy włączyłeś odpowiednie ustawienia w TV?
Optyk to koszt 20 zł i rozwiązuje problem permanentnie. 
Piotrek
Wydaje mi się że nie da się źle tego ustawić, wrzucam foty poniżej :75c32e3b8e5b3155d46de9fa542f83cf.jpg374629b20aa330a5db61c97ac0df9424.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...