Łukasz Karolewski Napisano 16 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2018 Witam Jestem początkujący w temacie dlatego proszę o wyrozumiałość Kupiłem zestaw 5.0 Taga 606 SE i chciałem dobrać do tego amplituner Waham się między Yamaha rxv483 , denon avr x1400h albo ewentualnie onkyo tx nr 676 choć ten jest niestety już sporo droższy Pokój 30 m2 z czego połowa wydzielona na kino ;-) Zestaw 50/50 muzyka/filmy Gatunki różne - żona na inny gust muzyczny ;-) I ostatnie pytanie.. Czy ten sub https://m.ceneo.pl/32896059 bedzie dobry do tego zestawu czy lepiej coś innego ?? Z góry dziękuję i pozdrawiam profesjonalistów i znawców tematu :-) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2018 Zacznę od subwoofera - to bardzo dobra opcja, jak najbardziej polecam. W kwestii elektroniki ze względu na charakter dżwieku kolumn Taga stawiałbym zdecydowanie na amplituner Denon. Model AVR-X1400H to bardzo dobra opcja, chociaż jeśli budżet pozwoli, można jeszcze pomyśleć o modelu wyższym AVR-X2400H. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Karolewski Napisano 16 czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 czerwca 2018 Bardzo dziękuję za pomoc W takim razie jeszcze dopytam... czy ten 2400h bedzie dużo lepszy ?? Chodzi o funkcje czy o moc ?? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2018 W cenie 1800 zostaniesz denona x2400. Myślę że warto go rozważyć. Widziałem takie oferty. Teraz jest jego wyprzedaż. Zresztą modelu 676 także. Weszły już ich następcy dlatego. Napisz do nas. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...