KubaJ Napisano 26 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2018 (edytowany) Witam, na strychu znalazłem dwie kolumny od starej wieży i chciałbym kupić do nich wzmacniacz, ale jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy. Sprzęt ma być nowy, kwota w granicach 500zł, metraż pokoju to 15m2, ten zestaw będzie mi służył głownie do słuchania muzyki (słucham dosłownie wszystkiego, od popu przez rock do muzyki klasycznej) lub sporadycznego oglądania filmów na komputerze, zestaw nie będzie ulepszany, Jeśli ktoś mógłby pomóc i doradzić w wyborze wzmacniacza byłbym bardzo wdzięczny Edytowano 26 sierpnia 2018 przez KubaJ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pędrak Napisano 26 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2018 ...coś więcej... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 26 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2018 Napisz więcej konkretów. Np: z czego będziesz słuchał? Co to znaczy budżet w granicach rozsądku dla Ciebie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 27 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 sierpnia 2018 Dnia 26.08.2018 o 11:29, KubaJ napisał: Sprzęt ma być nowy, kwota w granicach 500zł, to wiecej wam powinno wystarczyć. Odpowiedź: nie ma takiego wzmaka. Nie znam się na tych no no-name'ach z allegro. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pędrak Napisano 27 sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 sierpnia 2018 Masz nówkę... Wpisz na znanym portalu aukcyjnym: wzmacniacz Pro-Ject Stereo Box S Phono ''okazja'' Nic innego nie przychodzi mi do głowy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...