Marek Duda Napisano 9 września 2018 Napisano 9 września 2018 Problem banalny......denon mimo zapodanego źródła dźwięku np Netflix z TV nie przełancza się automatycznie na dolby digital bądź na DTS itp każdy forman trzeba ręcznie wybrać z pilota. Czy ktoś wie jak ustawić i gdzie amplituner by z automatu rozpoznawał dźwięk? Z góry dziękuję za odpowiedź. Odpisz, cytując
Markcox Napisano 9 września 2018 Napisano 9 września 2018 a masz 100% pewność, że podany dźwięk ze źródła jest w DTS, czy DD? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 10 września 2018 Napisano 10 września 2018 Dokładnie!! To przyczyna raczej po stronie źródła. Inna sprawa to że możesz zmieniać ścieżki ale czy źródło pozwala na ich wyjście. Z czego puszczasz i co puszczasz? Odpisz, cytując
Marek Duda Napisano 9 listopada 2018 Autor Napisano 9 listopada 2018 Tv Samsung podłączony HDMI do skrzynki one connect a z tamtąd HDMI do Denona avr-x2400h ,podpięty również Xbox i kolumny 5.1.2 z sufitowymi.Źrodlo dźwięku to głównie Netflix z Tv więc powinno być dolby digital przy wybranych filmach.Druga opcja to Netflix z konsoli tu przy wybranych filmach powinien być dolby atmos i wszystko działa kolumny grają przestrzennie jak należy ale sam muszę wybrać rodzaj z pilota tzn czy dolby digital czy DTS itp. Odpisz, cytując
Rega Napisano 9 listopada 2018 Napisano 9 listopada 2018 Dolby Digital to już przestarzały format. Sprzed przynajmniej 15 lat. Celuj w Dolby Atmos, DTS-X lub choćby w Master Audio. W Dolby Digital to teraz nadaje państwowa telewizja naziemna. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 9 listopada 2018 Napisano 9 listopada 2018 Format audio trzeba zmienić. Domyślnie jest ...... nie wiem. Ale jak zmienisz to będzie dobry. Piotr Odpisz, cytując
Marek Duda Napisano 9 listopada 2018 Autor Napisano 9 listopada 2018 1 godzinę temu, S4Home napisał: Format audio trzeba zmienić. Domyślnie jest ...... nie wiem. Ale jak zmienisz to będzie dobry. Piotr Gdzie go zmienić? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 12 listopada 2018 Napisano 12 listopada 2018 W opcjach Netflixa. Wchodzi się do nich inaczej na różnych TV. Piotr Odpisz, cytując
Jan Koval Napisano 12 listopada 2018 Napisano 12 listopada 2018 Może ustaw Direct i puści co mu poda źródło ,ja tak miałem w Onkyo Odpisz, cytując
S4Home Napisano 13 listopada 2018 Napisano 13 listopada 2018 10 godzin temu, Jan Koval napisał: puści co mu poda źródło Tylko źródło źle podaje, o to chodzi! Piotr Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.