Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grzegorz Zając

Tonsil Maestro II 180 + wzmacniacz stereo.

Recommended Posts

Witajcie. Mam kolumny Tonsil Maestro II 180. Jeśli chodzi o moje preferencje, brzmienie jak dla mnie ok, jedyna rzecz, która mnie drażni, to podbicie częstotliwości w okolicach 1-2 kHz (kłujące średnio-wysokie dźwięki). Czytając różne fora, wynika z nich, że te Maestra po prostu tak mają :-). Nie chcę ich zmieniać, bo cała reszta pasma jest ok, tylko ten jeden mankament. Jaki wzmacniacz/amplituner polecilibyście, który mógłby tę "wadę" ujarzmić? Wolałbym coś z nowych produkcji, bo nie znam się na elektronice i nie potrafię grzebać w używkach. Nie zależy mi na sieciówkach. Akceptowalna kwota: 2000 +/- 200.

Edytowano przez Grzegorz Zając

Cześć,

spojrz na wzmacniacz Atoll IN30SE lub znacznie lepszy IN50SE, ewentualnie za kilka dni dostępny także troszeczkę droższy Audiolab 6000A. Możesz u nas wzmacniacz wypożyczyć do testów w swoim systemie, zapraszam.

21 godzin temu, Grzegorz Zając napisał:

Witajcie. Mam kolumny Tonsil Maestro II 180. Jeśli chodzi o moje preferencje, brzmienie jak dla mnie ok, jedyna rzecz, która mnie drażni, to podbicie częstotliwości w okolicach 1-2 KHZ (kłujące średnio-wysokie dźwięki). Czytając różne fora, wynika z nich, że te Maestra po prostu tak mają :-). Nie chcę ich zmieniać, bo cała reszta pasma jest ok, tylko ten jeden mankament. Jaki wzmacniacz/amplituner polecilibyście, który mógłby tę "wadę" ujarzmić? Wolałbym coś z nowych produkcji, bo nie znam się na elektronice i nie potrafię grzebać w używkach. Nie zależy mi na sieciówkach. Akceptowalna kwota: 2000 +/- 200.

powiedzcie mi jak wy to mierzycie jakim miernikiem ,że wiesz że akurat 1-2 kHz ?

i piszemy to tak kHz a nie KHZ bo to może znaczyć coś całkiem innego .

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się