S4Home Napisano 30 lipca 2020 Udostępnij Napisano 30 lipca 2020 Ja mam ta Yamahę ale nie mam tv z arc. No nic poczekajmy może z czasem ktoś napisze coś wiecej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 30 lipca 2020 Udostępnij Napisano 30 lipca 2020 (edytowany) Dnia 29.07.2020 o 13:37, S4Home napisał: Dobrze by było aby ktoś jeszcze mógł to sprawdzić. z drugiej strony jeżeli problem widniał by w amplitunerach Yamaha to byłoby to raczej globalne A nie to że występuje u pięciu osób na forum. Tak myślę Może nie tyle w amplitunerach co raczej ich braku współpracy w konkretną wersją aplikacji , i na konkretny system (Android TV) To raczej jednostkowe przypadki, lecz Yamaha przewija się cały czas . Aha, ja miałem podłączone optykiem ( i nadal mam) Edytowano 30 lipca 2020 przez Iron Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 lipca 2020 Udostępnij Napisano 31 lipca 2020 Być może. To że urządzenia pewnych producentów się nie dogadują zdarza się dość często. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rase Napisano 18 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2021 Dnia 29.07.2020 o 14:16, MuadDib napisał: Super inicjatywa 👋 Ja mam soundbar JBL i na optyku spięte z tv Samsung seria 6700. W momencie oglądania netflixa na DD ustawione w tv, też występują przerwy w dźwięku. Jes to na zasadzie przycieciacia, ale jak przełączę w tv na PCM problem znika. Nie wiem czy to wina tv czy apki Netflixa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MuadDib Napisano 18 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2021 Rozwiązałem problem wynikający z przerwami dźwięku . Problem w moim przypadku leżał w kablu HDMI mimo że były testowane hdmi 1.4 - 2.0 !!! . Zakupiłem kabel Marki "Audioquest" - HDMI 48G Pearl i problem zniknął jak za dotknięciem różdżki , teraz mam nauczkę że jakość i wykonanie nie idzie z standardami . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rase Napisano 18 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2021 4 godziny temu, rase napisał: Ja mam soundbar JBL i na optyku spięte z tv Samsung seria 6700. W momencie oglądania netflixa na DD ustawione w tv, też występują przerwy w dźwięku. Jes to na zasadzie przycieciacia, ale jak przełączę w tv na PCM problem znika. Nie wiem czy to wina tv czy apki Netflixa. Problem rozwiązany. W opcjach Netflix wyłączyłem dźwięk 5.1. 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.