Felieton Napisano 14 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2018 Witam, stoję przed zakupem nowych doków, bo tak moje beyerdynamicsy byron jak i brainwavz m1 padły (brzmieniowo zdecydowanie bliżej mi do tych 2). Zależy mi na w miarę żywotności, zrównoważonym, ciepłym brzmieniu (nie znam się zbytnio na nomenklaturze), używane do rapu, indie rocka, ale głównie do podcastów. Dodatkowo chciałbym żeby same sluchawki były dosyć krótkie (używane pod czapką). Z tego co zdążyłem się zorientowac Fidue a65 są często polecane, ale na amazonie opinie ma mocno negatywne, słyszałem o soundmagic e80 i to w sumie tyle, z góry dziękuję za pomoc! ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felieton Napisano 16 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 grudnia 2018 (edytowany) szczerze, to tak, wolałbym kupić nowe, bo nie wiem jak z żywotnością uzywanych i nie chcialbym przekraczac tych 300zl, dodam że praktycznie jedynym źródłem dźwięku będzie telefon oneplus6 Edytowano 16 grudnia 2018 przez Felieton Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...