Klaudia Figat Napisano 17 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 17 stycznia 2019 (edytowany) Posiadam gramofon Lenco L-85, który podłączyłam do mini wieży Sony CMT-SBT40D za pomocą kabla na zdjęciu (w załączeniu). Do gramofonu podłączyłam stary zasilacz (zdjęcie również w załączeniu). Muzyka nie gra zupełnie, bardzo proszę o pomoc, jestem w tym kompletnie zielona... Edytowano 17 stycznia 2019 przez Klaudia Figat Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Audio Autonomy Napisano 17 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 17 stycznia 2019 Czołem! Do kompletu potrzebujesz jeszcze przedwzmacniacz gramofonowy, który wpinasz pomiędzy gramofon, a wieżę. Może być np. taki: https://allegro.pl/oferta/przedwzmacniacz-gramofonowy-phono-analogis-7775322914 (lub jakikolwiek inny). Do tego jeszcze kable do podłączenia gramofonu z przedwzmacniaczem (pierwszy z brzegu https://allegro.pl/oferta/kabel-do-gramofonu-z-masa-1-5m-rca-rca-6525398800). I gra muzyka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudia Figat Napisano 17 stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 stycznia 2019 10 minut temu, Audio Autonomy napisał: Czołem! Do kompletu potrzebujesz jeszcze przedwzmacniacz gramofonowy, który wpinasz pomiędzy gramofon, a wieżę. Może być np. taki: https://allegro.pl/oferta/przedwzmacniacz-gramofonowy-phono-analogis-7775322914 (lub jakikolwiek inny). Do tego jeszcze kable do podłączenia gramofonu z przedwzmacniaczem (pierwszy z brzegu https://allegro.pl/oferta/kabel-do-gramofonu-z-masa-1-5m-rca-rca-6525398800). I gra muzyka Bardzo dziękuje. Ten gramofon ma teoretycznie wbudowany przedwzmacniacz, ale rozumiem, ze to za mało? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...