S4Home Napisano 8 listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 listopada 2019 Co masz na myśli? Wyłączenie tego powoduje że amplituner nie zareaguje na sterowanie aplikacja. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzechszek Napisano 28 listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 listopada 2019 Problemy z Tidalem ciągle występują. Ktoś znalazł jakieś obejście? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 listopada 2019 Puściłem przed chwilą, działa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzechszek Napisano 29 listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 listopada 2019 Przepraszam, źle opisałem problem. W czasie słuchania playlisty potrafi przerwać odtwarzanie na kilka sekund. Kilka razy zdarzyło się że zastopował odtwarzanie całkowicie. Dopiero kliknięcie Play uruchamiało ponownie. To raczej nie problem z siecią, gdyż inne treści działają poprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamafan Napisano 31 maja 2020 Udostępnij Napisano 31 maja 2020 Witam, Posiadam Yamahę R-N602 od 3,5 roku. Testowałem na niej różne strumieniowe serwisy muzyczne (Spotify, Qobuz, Deezer, TIDAL) i nigdy nie miałem takich problemów. Testowałem zarówno wersje od darmowych po Hi-Fi (te które obsługują). Od samego początku Yamaha połączona jest z siecią przez ten sam router od UPC. Stoi w odległości ok. 3 m od routera. Nigdy nie podłączałem sieci po kablu. Jedyne co się zmieniło w czasie to trochę zwiekszona prędkość netu i kilka aktualizacji firmware’u Yamahy. Od ok. roku nie było już żadnego update’u. Powtarzam NIGDY nie miałem takich problemów jakie opisujecie na tym sprzęcie. Nawet mi przez myśl nie przeszło żeby go zmienić. Mam w nim wszystko czego potrzebuje. Słucham płyt winylowych, CD, radia internetowego, służy jako „kino domowe” po Bluetooth (transmiter wpięty w TV) no i stream...z kompa, telefonu, tabletu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arcadiush Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Witam a czy da się jakoś to przeskoczyć żeby aplikacja Tidal widziała Yamahę w sieci jako dostępne urządzenie? W Spotify można wybrać urządzenie natomiast w Tidalu jest taka opcja ale nie widzi Yamahy w sieci WiFi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
petroff Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 (edytowany) MC to jest g... niestety. Przestało ciąć dopiero gdy podpiąłem Internet po kablu (po wifi zrywało co któryś utwór). Używanie Titala przez MC to też droga przez mękę, mConnect Lite niby lepszy, ale szału nie ma. Tidal tylko po chromcast albo zostaje Spotify, bo omija MC. Ja nigdy nie słyszałem tej jakości w Tidalu HiFi vs. Spotify Premium i ślepe testy w moim wypadku to potwierdziły 2 godziny temu, Arcadiush napisał: Witam a czy da się jakoś to przeskoczyć żeby aplikacja Tidal widziała Yamahę w sieci jako dostępne urządzenie? W Spotify można wybrać urządzenie natomiast w Tidalu jest taka opcja ale nie widzi Yamahy w sieci WiFi. Bezpośrednio w Tidalu nie zobaczysz Yamahy chyba że wepniesz w nią chromecasta. Edytowano 26 listopada 2020 przez petroff Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke S. Napisano 21 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 21 grudnia 2020 Odświeżam temat. Moja Yamaha R-N602 również ścina połączenie Tidala HiFi. Nie zdarzyło się, żeby muzyka włączona w tym serwisie przez aplikację MusicCast grała dłużej niż 20-25 minut. Problem nie występuje w przypadku Spotify, radia internetowego, czy jakiegokolwiek streamu przez Airplay. Ostatnia aktualizacja firmware'u Yamahy (do wersji 1.35) nie rozwiązała problemu! Wykluczyłem problem internetu po wi-fi. Na pożyczonej R-N803 Tidal śmiga, aż miło. Wnioski możecie państwo wyciągnąć sami. Wg mnie oprogramowanie układowe modelu R-N602 to syf, a spotify działa tylko dzięki obsłudze opcji connect. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejup Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 Witam. Jest to mój pierwszy post dlatego chciałem się i przywitać 🙂 Pozwolę sobie na podpięcie się pod temat. Mam nadzieję że nie macie nic przeciwko. Posiadam streamer Yamaha nps303 i od kilku dni mam problem z Tidalem tzn loguje się normalnie ale tytuły utworów są wyszarzone i nic nie odtwarza. Próbowałem restartu, podpinałem internet kablem, zmieniałem konto Tidal i nic. Spotify i cała reszta gra. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 A nie wprowadzili przypadkiem Tidal Connect ? Czyli apka z tel/pc i play to ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejup Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 Tzn? Przepraszam ale nie wiem o co chodzi? Zawsze odpalałem apke musiccast i wybierałem Tidala i banglało. Teraz też tak robię i loguje się przez apke na Tidal i otwiera się. Widać wszystko tzn moje playlisty itd ale nazwy utworów są tak jak pisałem wyszarzone i nic nie odpala??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 Odpal apke Tidala na tel , daj play i zobacz co masz w lewym dolnym rogu zdaje się . Taka ikonka głośniczka. Kliken machen i sprawdź czy poza "to urządzenie" masz tam coś jeszcze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bautek Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 3 minuty temu, Kejup napisał: Tzn? Przepraszam ale nie wiem o co chodzi? Zawsze odpalałem apke musiccast i wybierałem Tidala i banglało. Teraz też tak robię i loguje się przez apke na Tidal i otwiera się. Widać wszystko tzn moje playlisty itd ale nazwy utworów są tak jak pisałem wyszarzone i nic nie odpala??? A nie są to usunięte albumy z tidala ? Mam tak samo przy niektórych utworach, które mam na liście, ale album został usunięty z tidala, i te utwory są na szaro. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejup Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 (edytowany) Dzięki Panowie za info. Chyba rozwiązał się problem. Otóż wygląda na to że skończyła się subskrybcja ale co dziwne nic mnie o tym nie informowało. Tidal z apki działał normalnie. Dopiero wejście na stronę Tidal z poziomu komputera jakby zablokowało apke i poinformowało o tym fakcie. Dziwne. Wykupię subskrypcję i zobaczę co się stanie. Jeszcze raz dzięki 😉 Edytowano 26 marca 2021 przez Kejup Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbertss Napisano 19 lipca Udostępnij Napisano 19 lipca Witam, u mnie problem powrócił czasem wyłącza się po utworze, czasem po kilku, wolno ładuje ulubione itd. Działam w aplikacji Musiccast na RN602 i poj. głośnikach wx-10 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 19 lipca Udostępnij Napisano 19 lipca 1 godzinę temu, norbertss napisał: Witam, u mnie problem powrócił czasem wyłącza się po utworze, czasem po kilku, wolno ładuje ulubione itd. Działam w aplikacji Musiccast na RN602 i poj. głośnikach wx-10 Może warto przekazać urządzenie na nasz serwis aby go sprawdzić na wszystkie strony? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.