Turecki79 Napisano 27 lutego 2019 Napisano 27 lutego 2019 (edytowany) Witam. Potrzebuję pomocy, nie wiem jak rozwiązać ten problem.wszystko było ok przez 3 tyg aż do dziś. content://media/external/file/35518 Edytowano 27 lutego 2019 przez Turecki79 Odpisz, cytując
Przemek Ost Napisano 27 lutego 2019 Napisano 27 lutego 2019 Jest w tej samej sieci wifi ktora konfigurowales? Upewnij sie ? Odpisz, cytując
Turecki79 Napisano 27 lutego 2019 Autor Napisano 27 lutego 2019 13 minut temu, Przemek Ost napisał: Jest w tej samej sieci wifi ktora konfigurowales? Upewnij sie ? Jest na pewno. Czy problemem może być router ktury od kilku dni jest wyłączamy z prądu? Odpisz, cytując
Przemek Ost Napisano 27 lutego 2019 Napisano 27 lutego 2019 Wylaczany i co pozniej? Zmieniales w jakis sposob jego konfiguracje? Resetowales do ustawie fabrycznych czy cos w tym kierunku? Btw probowales od nowa skonfigurowac musiccast ? Odpisz, cytując
Miras23 Napisano 27 lutego 2019 Napisano 27 lutego 2019 Zrób reset urządzenia lub zainstaluj ponownie apkę Music Cast. Wygląda to na błąd sieci Odpisz, cytując
S4Home Napisano 28 lutego 2019 Napisano 28 lutego 2019 Czemu gasisz router? Skonfiguruj od początku jeszcze raz wszystko. I nie gas go. Przywróć ustawienia fabryczne w amplitunerze i od początku. Piotr Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.