Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam. 

Potrzebuję pomocy, nie wiem jak rozwiązać ten problem.wszystko było ok przez 3 tyg aż do dziś.

content://media/external/file/35518

Screenshot_2019-02-27-20-00-14.png

Edytowano przez Turecki79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Przemek Ost napisał:

Jest w tej samej sieci wifi ktora konfigurowales? Upewnij sie ?

Jest na pewno.

Czy problemem może być router ktury od kilku dni jest wyłączamy z prądu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wylaczany i co pozniej? Zmieniales w jakis sposob jego konfiguracje? Resetowales do ustawie fabrycznych czy cos w tym kierunku? 

Btw probowales od nowa skonfigurowac musiccast ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu gasisz router? Skonfiguruj od początku jeszcze raz wszystko. I nie gas go. 

Przywróć ustawienia fabryczne w amplitunerze i od początku.

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...