pmedela Napisano 6 marca 2019 Udostępnij Napisano 6 marca 2019 Witam wszystkich Mam na imię Piotr, to mój pierwszy post na forum. Chciałem zasięgnąć porady, jakich argumentów użyć w rozmowie z serwisem, w sprawie uszkodzenia ampli Pioneer VSX-832, mianowicie: Amplituner w trybie stereo (z CD i aplikacji internetowych TuneIn, Spotify), zniekształca dźwięk w zakresie niskich i średnich częstotliwości. Ustawienia dźwięku Direct lub z korekcją na 0dB. Podpinałem 3 zestawy kolumn, Heco Music Style 900 (w salonie odsłuchowym), Mission m74i, i zestaw DIY na głośnikach Tonsila. Zniekształcenia są w zasadzie bez względu na stopień wzmocnienia, typowe pierdzenie, furczenie, jak przy przesterowanym sygnale. Sprzedawca w niezależnym salonie audio bez problemu potwierdził moje spostrzeżenia, niestety serwisant w serwisie Pioneer'a nic nie słyszy :-) Mam dzisiaj do niego dzwonić i teraz jak z nim rozmawiać, jak go nakierować, przekonać ? Sprzęt oddałem do sklepu z tytułu rękojmi, ale oni się zasłaniają opinią serwisu, więc jestem w czarnej d.... Możecie coś doradzić ? Dziękuję i pozdrawiam Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 marca 2019 Udostępnij Napisano 6 marca 2019 Kiedy sprzęt był kupiony? Gdzie? Który to salon? Skąd jesteś? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 6 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 marca 2019 Sprzęt kupiony miesiąc temu w MediaExpert w Chrzanowie. A byłem z nim u Was w Oświęcimiu, tydzień temu w sobotę, bo chciałem kupić Heco Music Style 900 i okazało się, że ampli jest niesprawny, więc wstrzymałem się z zakupem kolumn. U Was w salonie obsługiwał mnie miły Pan Grzegorz z kucykiem ? Słyszał zniekształcenia bez problemu. -- Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 17 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 marca 2019 Witam ponownie Sprzęt wrócił z serwisu, niby był sprawny, nic nie naprawiali i nagle zaczął grać normalnie, czyli wszystko jest w porządku, dziwne... 😕 I faktycznie jest ok 🙂 -- Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 marca 2019 Udostępnij Napisano 18 marca 2019 No to się cieszymy mogli go wyzerować i tyle. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 18 marca 2019 Udostępnij Napisano 18 marca 2019 Ostrożnie z ustawieniam equalizacji na przyszłość Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.