Bombalina Napisano 14 maja 2019 Udostępnij Napisano 14 maja 2019 Witam Z wiekiem człowiekowi zmienia się gust, zacząłem słuchać muzyki poważnej ale jestem zupełnym laikiem i poruszam się w temacie jak dziecko we mgle. Nie wiem zupełnie od czego zacząć, lubię instrumenty smyczkowe takie jak skrzypce, wiolonczela itp. Czy możecie Mi polecić na początek konkretne płyty: kompozytor, wydania, zależy mi na jakości samego materiału oraz jakości tłoczenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 14 maja 2019 Udostępnij Napisano 14 maja 2019 Moje typy : Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 14 maja 2019 Udostępnij Napisano 14 maja 2019 http://wpszoniak.pl/portfolio/ostatnio-napisane-2017/ polecam przeglądnąć Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombalina Napisano 15 maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 maja 2019 Przesychałem na Youtube koncert J.S. Bach: Christmas Oratorio BWV 248 i chciałbym kupić wydanie na CD wytwórni Channel Classics - CCS SA 20103 ale jest bardzo trudno dostępne i bardzo drogie, można kupić na ebay za 99 dolarów. Mam prośbę jakie inne wydanie polecacie J.S. Bach: Christmas Oratorio BWV 248. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 15 maja 2019 Udostępnij Napisano 15 maja 2019 To polecam odezwać się do Wpszoniaka poprzez jego blog Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...