MajkelMajzio Napisano 29 września 2019 Udostępnij Napisano 29 września 2019 Siema, jest to mój pierwszy temat więc prosiłbym o wyrozumiałość, zdecydowałem się na zakup zeusków które są pożeraczami mocy (wybór już dokonany nie zmieniam a wiem że można dokonać lepszego wyboru). Moim problemem jest dobór odpowiedniego wzmacniacza, aktualnie zastanawiam się nad dwoma, pierwszy z nich: https://allegro.pl/oferta/pioneer-a-676-wysokiej-klasy-wzmacniacz-stereo-8503728231 duża moc, wyciągnie siłę z tonsilków lecz staromodne, mniejsza ilość funkcji i niepewność co do niezawodności. Drugi z nich: https://www.mediaexpert.pl/amplitunery-i-wzmacniacze-av/wzmacniacz-yamaha-a-s301-czarny,id-326749?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwrMHsBRCIARIsAFgSeI3Trj9GPSrip3tF-3a0Y-5ZkX4bU67_FOWRfPVVtKIJ6Cma_-uAFbMaAno6EALw_wcB - mniejsza moc, więcej funkcji, wygoda użytkowania, gwarancja Jestem strasznym laikiem jeżeli chodzi o dobór wzmacniacza więc proszę was o pomoc, co byście osobiście wybrali? Jakie wady, jakie zalety? A może macie jakieś lepsze odpowiedniki? Majkel Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 29 września 2019 Udostępnij Napisano 29 września 2019 Zeusy mają dużą skuteczność. Wystarczy nie wiele podkręcić, żeby już ściany przestawiać. Z drugiej strony cokolwiek kupisz, to da z tym radę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 września 2019 Udostępnij Napisano 30 września 2019 Z tej Yamahy to możesz co najwyżej zrobić dla nich podkładkę. Absolutnie nie spasuje dźwięk tego wzmacniacza z tymi kolumnami. Słaby , ostry i brak basu. Pioneer 676 jest tu dobra propozycja. Jeśli nie dasz się namówić na inne kolumny to bierz tego Pioneera. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...