Skocz do zawartości

Wzmacniacz do Tonsil Zeus 🔥


MajkelMajzio

Recommended Posts

Siema, jest to mój pierwszy temat więc prosiłbym o wyrozumiałość, zdecydowałem się na zakup zeusków które są pożeraczami mocy (wybór już dokonany nie zmieniam a wiem że można dokonać lepszego wyboru). Moim problemem jest dobór odpowiedniego wzmacniacza, aktualnie zastanawiam się nad dwoma, pierwszy z nich: https://allegro.pl/oferta/pioneer-a-676-wysokiej-klasy-wzmacniacz-stereo-8503728231 duża moc, wyciągnie siłę z tonsilków lecz staromodne, mniejsza ilość funkcji i niepewność co do niezawodności.

Drugi z nich: https://www.mediaexpert.pl/amplitunery-i-wzmacniacze-av/wzmacniacz-yamaha-a-s301-czarny,id-326749?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwrMHsBRCIARIsAFgSeI3Trj9GPSrip3tF-3a0Y-5ZkX4bU67_FOWRfPVVtKIJ6Cma_-uAFbMaAno6EALw_wcB - mniejsza moc, więcej funkcji, wygoda użytkowania, gwarancja

Jestem strasznym laikiem jeżeli chodzi o dobór wzmacniacza więc proszę was o pomoc, co byście osobiście wybrali? Jakie wady, jakie zalety? A może macie jakieś lepsze odpowiedniki?

Majkel

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, S4Home napisał:

Z tej Yamahy to możesz co najwyżej zrobić dla nich podkładkę. 

Absolutnie nie spasuje dźwięk tego wzmacniacza z tymi kolumnami. Słaby , ostry i brak basu.

Pioneer 676 jest tu dobra propozycja. Jeśli nie dasz się namówić na inne kolumny to bierz tego Pioneera.

Pozdrawiam

Okej to prawdopodobnie wybiorę tego pioonera a orientujecie się może czy są podobne odpowiedniki/zamienniki i czym się różnią? Dzięki :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.