Bogusław 66 Napisano 27 lutego 2020 Udostępnij Napisano 27 lutego 2020 (edytowany) Tak, ten przyciemniony tekst, to ważne, pokazuje że nie wszyscy dali się otumanić słowom Claire o dwóch identycznych wózkach i przypadkach dodatkowych pit-stopów z konieczności + spadku ciśnienia w oponie, że o nie zrozumiałym wycofaniu z wyścigu, by zachować części (dla pupila), nie wspomnę. Zawsze twierdziłem, że wschodząca gwiazda nie może przygasnąć przy starym weteranie, wracającym po długiej przerwie na torze i poważnym urazie. A ... i jeszcze ten fragment. Dziennikarz "Motorsportu" miał rozmawiać z jednym z kluczowych pracowników Alfy Romeo. Jego zdaniem, Kubica był w stanie odpowiednio zagrzać opony z miękkiej mieszanki, aby w danych fragmentach toru dysponować niezłą przyczepnością. To ważne, bo przecież w zeszłym roku niektórzy tłumaczyli kiepskie wyniki 35-latka w Williamsie właśnie brakiem zrozumienia ogumienia, które na przestrzeni lat mocno się zmieniło w F1. Edytowano 27 lutego 2020 przez Bogusław Kożyczkowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 28 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 Robert Kubica w swoich wypowiedziach cieszy się z postępów Williamsa w tym roku (nie dość że od pierwszego dnia byli gotowi do testów, to jeszcze lepiej się prowadzi), a z drugiej strony Claire mówi iż nie brakuje im w zespole doświadczonego kierowcy jakim jest Robert. W końcu Claire to tylko pijarówka, więc nie przyzna się do błędu i że nie chcieli/nie potrafili skorzystać z rad Roberta i totalnie schrzanili poprzedni sezon ze swojej winy. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 28 lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 Patrząc po czasach Williams zrobił postęp, nawet Nicholas jak na nowicjusza pogonił wczoraj fure. Dziś może zobaczymy lepsze czasy, bo kierowcy mogą robić test kwalifikacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 28 lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 (edytowany) Nno, Hamilton się rozpędza, liczę na pobicie najlepszego czasu z testów o sekundę. Edytowano 28 lutego 2020 przez Bogusław Kożyczkowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 28 lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 No dobra! Przyszedł ten czas ............... Netfix i Serial "Walka o Zycie" Formuła 1 teraz offline. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 28 lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 24 minuty temu, Bogusław Kożyczkowski napisał: No dobra! Przyszedł ten czas ............... Netfix i Serial "Walka o Zycie" Formuła 1 teraz offline. Emerytom to dobrze Daj znać w którym odcinku jest RK PS: CW nie brakuje RK bo i tak nie korzystali z jego porad , bo nie mieli $$$ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 28 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 9 odcinek 2 sezonu "Krew, pot i łzy" jest o Williamsie. Są już opinie m.in. na stronie powrotroberta -w skrócie: w tym odcinku nie ma praktycznie nic wartościowego o Robercue Kubicy. Skupia się na osobach Claire Williams i George Russela. Obaj kierowcy przedstawiają się i krótko opowiadają o sobie -i na tym się kończy równe traktowanie obu kierowców, bo potem jest wiele wypowiedzi George'a Russela i o George'u. Krótko mówiąc - obiektywnie mówieć to nie jest to obiektywny odcinek :-( A jeszcze w przedpołudniowej sesji udało się zejść poniżej 1.16 -wiadomo jaki bolid... Bottas miał 1.15.732. Ricciardo - 1.16.276 Leclerc - 1.16.360 Hamilton - 1.16.410 Perez - 1.16.658 Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 28 lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 Dzisiejsza forma Alfy Romeo jest bardzo martwiąca. Zespół ma ewidentnie jakieś problemy. Antonio to inny temat, tor był po ulewie, cała guma spłynęła, więc czwartek poszedł na straty. Ale humor Kimiego ze środy i anulowanie wywiadów z dziennikarzami na koniec dnia. To już o czymś świadczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 28 lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 (edytowany) 4 godziny temu, Kubakk napisał: Emerytom to dobrze Eee! .do emerytury jeszcze daleko. Ja rocznik 66. ------------ W pierwszym odcinku fajny tekst Roberta. podczas tradycyjnego obchodu teamów po torze - - RK ogląda się za siebie i mówi "jest dobrze, jesteśmy przed (tu już nie pamiętam) i Ferrari" (oba teamy były za składem Williams`a) -- Drugi poświęcony jest Haas`owi, czyli jest gorąco. Ale jest jedna ciekawa wypowiedź Günther`a " Gdyby to zależało ode mnie, wywalił bym obu" chodziło o kierowców. Edytowano 28 lutego 2020 przez Bogusław Kożyczkowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 28 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 lutego 2020 Piękny komentarz jednego z internautów na Twitterze Obajtka z 26.02.2020r. po porównaniu jazdy Roberta tegoroczną Alfą oraz ubiegłoroczną ciężarówką (2 filmiki z pokładów obu bolidów) nawiązujący do rzekomych problemów Kubucy w zarządzaniu oponami w sezonie 2019: "Jedyne opony z którymi tak naprawdę się nie dogadywał to opony mózgowe u pewnej osoby :-) ". Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 29 lutego 2020 Udostępnij Napisano 29 lutego 2020 Podsumowanie testów https://powrotroberta.pl/2020/02/kubica-z-najlepszym-czasem-wsrod-alf-zbiorcze-wyniki-testow-w-barcelonie.html Christian Horner w 3 odcinku serialu o F1 powiedział. "W Australii wszyscy ściągamy spodnie i każdy pokazuje co ma" i tego się 3majmy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 29 lutego 2020 Udostępnij Napisano 29 lutego 2020 Ja póki co po 2 odcinkach stwierdzam ,że Haas miał i zapewne nadal ma mega lipę. Nie rozumiem też tego trzymania się Magnusena czy Grosjana ... Roberta chcieli głównie z uwagi na sponsora (kasiore) bo ich typ od energetyków ładnie wykolegował w tamtym sezonie Inna sprawa Haas miał takie same problemy jak Williams z brakiem prowadzenia bolidu , także rezerwa w Alfie to nie taka zła miejscówka. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 29 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 lutego 2020 W poniedziałek 2 marca w Warszawie zostanie zaprezentowane BMW DTM Roberta Kubicy..."Tydzień po prezentacji Alfa Romeo Racing Orlen, odbędzie się oficjalna prezentacja Orlen Teamu przed sezonem 2020. W Warszawie pojawią się wszyscy kierowcy zespołu wspieranego przez polski koncern, m.in: Robert Kubica, Kuba Przygoński, Bartłomiej Marszałek, Kacper Wróblewski, Grupa Akrobacyjna Żelazny oraz obecni i nowi zawodnicy." https://powrotroberta.pl/2020/02/prezentacja-orlen-team-w-poniedzialek-dwa-auta-kubicy.html Pewnie na bardziej "rozebrane" zdjęcia bolidów musimy poczekać do poniedziałku... Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 29 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 lutego 2020 Parę zdjęć Roberta Kubicy i Alfy z Barcelony ... Widać zadowolenie Roberta oraz zainteresowanie mediów - szczególnie po najlepszym wyniku środowej sesji. Pozdrawiam PS. Robert Kubica w profesjonalnej ekipie która chce korzystać z jego rad i doświadczenia oraz Robert który nie ma osób z Williamsa w swoim najbliższym otoczeniu - bezcenne 🙂 Za wszystko inne zapłacili ... Anglicy, Kanadyjczycy i Mercedes .. albo jakoś tak Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 1 marca 2020 Udostępnij Napisano 1 marca 2020 (edytowany) 15 godzin temu, Kubakk napisał: Ja póki co po 2 odcinkach stwierdzam ,że Haas miał i zapewne nadal ma mega lipę. Nie rozumiem też tego trzymania się Magnusena czy Grosjana ... Roberta chcieli głównie z uwagi na sponsora (kasiore) bo ich typ od energetyków ładnie wykolegował w tamtym sezonie Inna sprawa Haas miał takie same problemy jak Williams z brakiem prowadzenia bolidu , także rezerwa w Alfie to nie taka zła miejscówka. Ale Haas w kwalifikacjach radził sobie dobrze, to nie była zła fura, pod obciążeniem paliwem już było gorzej. Dnia 28.02.2020 o 15:25, Bogusław Kożyczkowski napisał: wypowiedź Günther`a " Gdyby to zależało ode mnie, wywalił bym obu" Edytowano 1 marca 2020 przez Bogusław Kożyczkowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 1 marca 2020 Udostępnij Napisano 1 marca 2020 Zakończyłem oglądanie sezonu No2. Dużo kierowców pominięto (Bottas /Kvyat ....), inni są dosłownie tylko na chwile (tak jak Robert). Ogólnie? to .......jestem rozczarowany. Co ważne w odcinku o Williams, widać, że doskonale wiedzieli co z bolidem, Russel też się gotował, że fura jest nie przewidywalna, ale dla publiki ... wszystko jest The Best, tylko ten Kubica ciągle coś jęczał. I niech ten odcinek idzie w świat, a sam George już zgłasza słaby wózek na sezon 2020, co akurat mnie nie dziwi wcale. Teraz czekam na Australie, to tam zobaczymy prawdę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 1 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 marca 2020 Bogdan -dzięki za streszczenie, nie będę się stresować czy warto mieć Netflixa by obejrzeć serial o F1. Tegoroczny Williams mógł być zagraniem pod publikę-mało paliwa i tryb kwalifikacyjny, a w wyścigu będzie jak zwykle (2019 rok) oraz jeden bolid lepszy od drugiego. Ciekawe czy już w treningach poznamy prawdę-czy dopiero w kwalifikacjach i wyścigu? Dwa tygodnie szybko miną. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 1 marca 2020 Udostępnij Napisano 1 marca 2020 21 minut temu, RoRo napisał: Tegoroczny Williams mógł być zagraniem pod publikę-mało paliwa i tryb kwalifikacyjny, a w wyścigu będzie jak zwykle (2019 rok) oraz jeden bolid lepszy od drugiego. (Boguś) Była wzmianka o takim podejrzeniu małej ilości paliwa i czarowaniu wynikami. 24 minuty temu, RoRo napisał: czy warto mieć Netflixa by obejrzeć serial o F1 Tak się zastanawiam jak to nagrać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 1 marca 2020 Udostępnij Napisano 1 marca 2020 Haas na kwalifikacjach też miewał czasy top6 a w wyścigu 19,20 miejsce ... Trzeba mieć bolid tak ustawiony by dobrze jeździł cały czas , więc czasem Williamsa z testów bym się nie kierował , po Haasie (netflix) też było słychać ,że mieli problem z oponami , ich pracą z każdym kolejnym okrążeniem , odpowiednią temperaturą itd. Grożan sam stwierdził ,że jadąc za kimś bolid się kompletnie nie prowadzi PS: po sukcesie "Zenka" czekam na film pt. "Robert" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 1 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 marca 2020 4 godziny temu, Kubakk napisał: PS: po sukcesie "Zenka" czekam na film pt. "Robert" Kubakk- to było piękne! ... i to również mogłoby być piękne - pod warunkiem, że Borowczyk nie byłby narratorem tego filmu 😜 Co do serialu Netflixa - tutaj jest trochę komentarzyhttps://powrotroberta.pl/2020/02/drive-to-survive-2-bez-potu-lez-i-krwi-recenzja-ze-spoilerami.html Jak ktoś się chce pośmiać - to poniżej wypowiedzi WChttps://powrotroberta.pl/2020/02/claire-williams-chcemy-miec-pewnosc-ze-bedziemy-w-srodku-stawki.html"Podczas ostatniego dnia tegorocznych testów przedsezonowych Claire Williams znalazła się pod ostrzałem pytań zebranych w padoku dziennikarzy. Na miejscu była Iwona Hołod, która zebrała dla Was poniższe wypowiedzi Claire: O tegorocznych wrażeniach: Nasze odczucia w tym roku są lepsze niż w ubiegłym, wciąż musimy nabrać pewności, gdzie dokładnie się znajdujemy przed Melbourne i być w 100% pewni naszych możliwości i osiągów. Zespół wykonuje fantastyczną pracę przez te 6 dni, mieliśmy kilka trudności, ale dążymy do poprawy i ścigania się. Mamy nadzieję, że ten rok będzie lepszym. Nie oczekujemy zobaczyć naszych kierowców na podium, ale środek stawki jest naprawdę ciasny, więc będziemy kontynuować walkę i robić wszystko najlepiej, jak potrafimy. O kibicach: Widok fanów to zawsze dla nas duże wsparcie i powód do uśmiechu, zwłaszcza uwzględniając trudny czas, przez jaki przechodził nasz zespół. Za wcześnie jest, by osądzać, jak wypadniemy w tym roku, ale nie możemy się doczekać powrotu do Australii i walki o pozycje na torze. Kontynuujemy postęp, by pokazać światu, że jako zespół wciąż się nie poddajemy, że jesteśmy w stanie nawiązać walkę na torze. O koronawirusie: Oczywiście sytuacja z koronawirusem powoduje trudności dla wszystkich zespołów – miedzy innymi związane z transportem ludzi czy sprzętów. Ponadto sytuacja zmienia się z dnia na dzień, więc nie pozostaje nam nic innego, jak robić wszytko co się da, by mieć pewność, że [jako zespół] jesteśmy bezpieczni. Uwzględniając, że część ekipy leci na tor w Australii wcześniej, powoduje to nieco logistycznych utrudnień, by zapewnić bezpieczeństwo naszych ludzi. Czerpiemy wskazówki od Światowej Organizacji Zdrowia i dostosowujemy się do ich porad. O awarii: Owszem, mieliśmy problemy z silnikiem Mercedesa, co nie było dla nas dobre. Na szczęście problem wynikł podczas testów, więc teraz musimy nabrać pewności, że jednostka napędowa od Mercedesa będzie działać sprawnie przed Melbourne i będziemy mogli się ścigać. Oczywiście Nicolas jest debiutantem w F1 i czeka go więcej pracy, by załapać wspólny język z bolidem, ale i z inżynierami, a z powodu awarii jednostki straciliśmy nieco czasu, niemniej pokonał już sporo kilometrów – ponad 750 – podczas tych testów. Już to nam dało trochę informacji o możliwościach zarówno kierowcy, jak i samochodu. Czy istnieje opcja przesiadki na silniki Hondy? Nie, mamy długoterminowy kontrakt z Mercedesem. O możliwych poprawkach na Australię: Jestem przekonana, że nasi inżynierowie będą nadal pracować nad poprawami osiągów. Mamy wciąż piętnaście dni do startu w Melbourne, sporo roboty jest do wykonania w fabryce w tym czasie, wciąż czerpiemy lekcje z tych testów, by nasz bolid był jak najlepiej przygotowany na rozpoczęcie sezonu. (…) Chcemy mieć pewność, że będziemy w środku stawki w tym roku, bo właśnie tam chcielibyśmy się widzieć. Claire Williams wysłuchała: Iwona Hołod Z angielskiego przetłumaczył i zredagował:Przemysław Garczyński" Choć właściwie to WC może mieć rację - Williams będzie w pewnej chwili w środku stawki na torze: ale w momencie gdy połowa kierowców będzie przymierzała się do dublowania obu "jeżdżących past do zębów". Albo również w trakcie treningów... Pozdrawiam PS. Boguś - przepraszam Ciebie, że kolejny raz zmieniłem Twoje imię 🙂 Mam tylko jednego znajomego Bogusława i kilku Bodanów, no i kwestia przyzwyczajenia czasami bierze górę. Dzięki za cierpliwość! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 1 marca 2020 Udostępnij Napisano 1 marca 2020 Awarie silników przeważnie wynikają ze złej konstrukcji , kiedy przekombinuje się przepływ powietrza i brakuje chłodzenia także cóż , dyfuzora muszą dorzucić jak kiedyś Vettelowi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 2 marca 2020 Udostępnij Napisano 2 marca 2020 No to Mercedes musiał też źle zaprojektować auto, bo wymienił 5 jednostek napędowych w 6 dni testów Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 2 marca 2020 Udostępnij Napisano 2 marca 2020 Silnik? Nie wiem czy to już nie kres jego możliwości? Chyba za mocno dokręcili śrubę, mogą być z tego kłopoty w sezonie. -------------- Dziś prezentacja malowania Fury DTM Roberta, chociaż już wczoraj były pierwsze zdjęcia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 2 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 marca 2020 No to jak przy zdjęciach BMW M4 DTM jesteśmy... - to ta nieoficjalna fotka z wczorajszego dnia Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusław 66 Napisano 2 marca 2020 Udostępnij Napisano 2 marca 2020 Team Ferrari się martwi o wjazd do Australii swojego personelu, mogą nie być wpuszczeni, bo Italia to teraz kraj wysokiego ryzyka. Będzie mi smutno bez czerwonych. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.