tomek64 Napisano 1 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2019 Witam serdecznie, czy mógłby ktoś polecić kolumny głośnikowe do wzmacniacza YAMAHA A-S501? Rodzaj muzyki to głównie elektronika (house, ambient, chill, techno) i klasyczny rock - płyty winylowe. Powierzchnia pokoju to 17m2. Dodam, że jestem totalnym amatorem dlatego chciałbym na początek kupić coś w rozsądnej cenie (mogą być używane) do 1000 zł. Jeżeli miałbym dołożyć kilkaset złotych do czegoś naprawdę wartego uwagi, to na pewno to zrobię. Bardzo dziękuje za pomoc. P.S. Umeblowanie w pokoju przesyłam w załączniku. Jedna uwaga, że nad TV i obok, po prawej stronie od niego, nie ma szafek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 1 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2019 Witaj, czyli możesz postawić po bokach kolumny podłogowe? Jeśli tak, to zdecydowanie proponuję do Twojego systemu Pylon Audio Pearl 25. To kolumny, które swietnie sprawdzą się w połączeniu ze wzmacniaczem Yamaha. Zapraszam na odsłuchy oraz oczywiście indywidualne wyceny dla forumowicza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek64 Napisano 1 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 grudnia 2019 (edytowany) Tak, mogę je postawić we wskazanym miejscu. Dziękuje za odpowiedź. Nie wiedziałem, że w Jarocinie zajmują się produkcją kolumn - duży plus za to, że to Polski produkt. Edytowano 1 grudnia 2019 przez tomek64 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...