Skocz do zawartości

Kolumny podłogowe za około 2 tysięce złotych


venom200

Recommended Posts

 

Jako że ma tym forum są normalniejsi ludzie niż ma AS to pytam

Szwagier wszedł w posiadanie Onkyo 626 i chciałby jakieś kolumny do tego AV.

Jako że ja nie mam totalnie doświadczenia z Stereo o Onkyo dlatego tu pytam.

Są dwa problemy z poszukiwaniem kolumn, pierwszy to kwota do 2000 max za Stereo , najlepiej używane.

Drugi problem to pomieszczenie 39 MK2

 

Od razu napiszę bo wiem jak to będzie w przyszłości jest plan rozbudowy zestawu o central , tylne jak i najważniejsze subwoofer.

Ale to melodia dalszej bardzo przyszłości

 

Ja ze swojej strony polecałem mu coś bardzo mocno grającego , tak pomyślałem o MA RX6 lub JBL ES 80

Jakieś Klipsh na tak wielki salon by się sprawdził.

 

Szwagier nie jest jakimś specjalnym koneserem na razie

Proszę o propozycje.

Oferty sprzedaży również mile widziane na priv

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej możesz iść w Kino domowe, ale muzyka w amplitunerze kina wypada dość słabo. Jeżeli kino ma pre out, to można się pokusić o końcówkę mocy stereo. Wtedy podpinasz fronty przez końcówkę i jest git. Jeżeli brak to lepiej używany wzmacniacz do 1000 zł i używane kolumny podłogowe tak minimum 1500 zł. 

Co będzie źródłem? 

Edytowano przez 1Ender
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

z podanych przez Ciebie modeli kolumn lepszą opcją będzie Monitor Audio niż JBL. Natomiast seria Rx lun Silver ma dosyć duże wymagania w kwestii wydajności wzmacniacza. Przy dwóch kolumnach będzie OK, ale jak obciążysz docelowo amplituner 5 kolumnami, może trochę zabraknąć mocny. Moim zdaniem z używek lepiej poszukać serii Bronze lub starszej BR.