czenczyl Napisano 24 lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 lutego 2020 Witam, noszę się z zamiarem zakupu mini wieży z DUB+ do pomieszczenia około 14m2, z możliwością podłączenia do telewizora. Mam upatrzone takie modele: Panasonic SC-PMX92 KENWOOD M-819DAB Pioneer X-HM36D Która z nich będzie najlepszym wyborem ( najmniejszym złem ) ? Ewentualnie zastanawiam się nad czymś używanym z allegro w niższej cenie i bez dub, ale nie znam się na tym sprzęcie... Brat jakiś czas temu kupił Kenwooda RXD-M707 i gra to nawet znośnie a wydał 150 zł za używkę. Proszę doradźcie coś. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 24 lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 lutego 2020 (edytowany) Panasonic bedzie najlepszym wyborem z tych trzech pozycji. Pamietaj o wymianie przewodow glosnikowych na lepsze z miedzi beztlenowej OFC o grubosci 1,5mm² lub 2,5mm² i tutaj dwa dwa przyklady: https://www.q21.pl/melodika-bwc2150.html https://www.q21.pl/melodika-bwc2250.html Edytowano 24 lutego 2020 przez lysyrafal Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czenczyl Napisano 24 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 lutego 2020 A jest sens kupować jakieś używane wieże do 400 zł z allegro ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 24 lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 lutego 2020 To raczej już zależy od osoby jeżeli nie masz problemu z używanym sprzętem, to czemu nie. Aczkolwiek ja wolę sprzęt nowy z pełną gwarancją. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 lutego 2020 Ten Panasonic jest całkiem fajny serio. Zobacz czy ktoś nie odsprzedaje używanego pianicrafta w podobnym budżecie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...