Skocz do zawartości

Wzmacniacz stereo do 2000zł plus kolumny pomocy!


Łukasz Wylegała

Recommended Posts

Cześć,
mam prośbę o pomoc. Chciałbym zbudować sobie zestaw audio, ale, że jestem w tym raczej początkujący a temat trudny to potrzebuję rady.
Aktualnie dysponuję:
Amplituner: Denon AVR 1312
Subwoffer: Cabridge Audio S90
Kolumny: Roth Oli 30
Pomieszczenie: około 30m2
Rodzaj muzyki: Elektronika (50%); Metal (40%); Jazz (10%).
Źródło: zazwyczaj telefon podłączany przez Audioquest DragonFly Black

Lubię dużą ilość niskich tonów stąd Subwoffer w zestawie, ale chyba dojrzałem do trochę bardziej "naturalnego" dzwięku.
Myślę więc o przebudowie zestawu na Wzmacniacz stereo plus kolumny 2.0. Chciałbym jednak zachować dużą ilość niskich tonów.

Aktualny pomysł na sprzęt dzielę na dwa etapy:
1. (teraz)                      sprzedaż subwoffera i amplitunera i zakup w to miejsce wzmacniacza do 2000zł
2. (za około pół roku)  sprzedaż kolumn i zakup większych np. Roth Oli 40 lub Dali Zensor 7.

Skłaniałbym się do używanego sprzętu, ale nie jestem pewien.
Nie wiem czy dobrze myślę stąd wielka prośba o pomoc. Temat audio jest przerażająco ogromny. Im więcej próbuję na ten temat czytać tym mam wrażenie, że mniej wiem...

Pozdrawiam,
Łukasz

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
masz dosyć duże pomieszczenie. Moja propozycja to wzmacniacz Yamaha A-S701 lub na pewno lepszy dźwiękowo Cambridge Audio CXA60. Dobrym uzupełnieniem zestawu będzie Heco Aurora 700, ewentualnie mocna, polska konstrukcja Pylon Audio Sapphire 25. Warto także spojrzeć na Melodika BL40 MK3.

Jeśli masz taką możliwość, serdecznie zapraszam do naszego salonu na odsłuchy, porównania oraz oczywiście indywidualne wyceny dla forumowicza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Propozycje wyglądają bardzo ciekawie.
Czy dobrze myślę, że lepiej kupić najpierw wzmacniacz, a w następnej kolejności wymienić kolumny, czy może zrobić odwrotnie?