Wojtek_ Napisano 10 marca 2020 Udostępnij Napisano 10 marca 2020 Witam. Mam podłączony kablem hdmi telewizor z amplitunerem . Użyłem gniazd: Hdmi arc. Mam kilka problemów i pytań: 1. Podczas oglądania tv naziemnej jest wszystko ok, lecz podczas uruchomienia yt, netflix'a itp nie mam dźwięku. 2. Czy można pilotem od tv sterować poziomem głosu amplitunera? Obecnie nie mam takiej możliwości. 3. Amplituner uruchamia się automatycznie po około 10 sekundach od uruchomieniu tv . Czy tak powinno to działać? Pozdrawiam i proszę o wsparcie. Wojtek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 10 marca 2020 Udostępnij Napisano 10 marca 2020 hej Ja też jestem początkujący jeśli chodzi o ten amplituner. Kilka razy sobie włączałem i wyłączałem pilotem i w tej chwil zgaszę aplikacją, ale już uruchomić mogę tylko z pilota. Pewnie potrzebny będzie jakiś reset. Ja nie mam pełnego podłączenia do tv ponieważ odbieram tv poprzez CI+ więc jedyne co mogłem zrobić to podłączyć obsługę urządzenia poprzez HDMI Main(output). Cieszę się,że znalazłem kogoś kto posiada taki odbiornik .Mam go od dwóch tygodni i cały czas poznaję jego możliwości, a tych nie ukrywam jest całkiem sporo. Poprzednio posiadałem Yamahę r-n 602 i porównuję te dwa amplitunery choć różnice są spore na korzyść Onkyo, ale pewnie jest to niemiarodajne, gdyż w zasadzie można mu przeciwstawić Yamahę r-n 803, której nigdy nie słuchałem. No, ale gadu gadu,a problem nie rozwiązany. Myśle sobie , ze bez resetu się nie obędzie i przy okazji ponowne wgranie Onkyo controllera. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 marca 2020 Udostępnij Napisano 11 marca 2020 Nie ma tu odpowiedzi?: 20 godzin temu, Wojtek_ napisał: 3. Amplituner uruchamia się automatycznie po około 10 sekundach od uruchomieniu tv . Czy tak powinno to działać? Tego nie poruszaliśmy do tej pory. To kwestia TV. Jeśli TV dopiero po 10 sekundach puszcza sygnał po HDMI do amplitunera to tak to działa. Ale nie spotkałem się aż z takim opóźnieniem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek_ Napisano 11 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 marca 2020 (edytowany) @S4Home Szacun za wątek vademecum jest tam ogrom wiedzy. Niemniej jednakne znalazłem tematu sparowania pilotów co do głośności. Dziś zamówiłem optyka i spróbuję na nim się pobawić i uruchomić dźwięk na Netflixie. Najpierw jednak spróbuję zrobić reset podłączenia HDMI i sprawdzę aktualizacje. Edytowano 11 marca 2020 przez Wojtek_ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 marca 2020 Udostępnij Napisano 12 marca 2020 Daj znać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 12 marca 2020 Udostępnij Napisano 12 marca 2020 (edytowany) Po optyku dźwięk powinien pójść,a jeżeli chodzi o problemy hdmi arc Onkyo z tv to z tego co czytam to jest problem co raz bardziej powszechny u mnie jest to samo z rz830 na jednym z forum dużo osób pisze że Onkyo ma z tym problem i nie do końca to tylko wina tv, cześć pisała że sprzedali Onkyo wymienili na inną markę i problem znikł,ktoś nawet wysyłał sprzęt do serwisu i po wymianie jakiejś tam części dalej to samo i pozbył się amplitunera.Najlepsze jest to że mam to samo, wcześniej działało wszystko normalnie,a któregoś dnia pach i sprzęt już się nie dogaduje przez arc z tv. Edytowano 12 marca 2020 przez maverick2005 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 marca 2020 Udostępnij Napisano 13 marca 2020 Może to kwestia jakiejś aktualizacji. Pytanie czy to doszło do globalnego serwisu Onkyo. Wtedy powinni to szybko naprawić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.