Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam, jestem dość zielony w temacie kina 5.1 więc potrzebuję porady czy podany zestaw będzie dobrze współgrał:

Amplituner 5.1 - Yamaha HTR-2071

Kolumny - TAGA TAV606 v3 

Rzecz w tym, że mam możliwość kupić kolumny i amplituner w dobrych pieniądzach stąd pytanie czy będzie to integralne i po prostu wszystko będzie działało.

Jeżeli ktoś chciałby z dobrej woli ewentualnie polecić coś (bez dopłacania, naprawdę nie potrzebuję wodotrysków) to proszę ale priorytetem jest podany wyżej zestaw.

Napisano

Dzięki za odpowiedź,

Subwoofer planuję dokupić w przyszłości więc z tym na spokojnie :)

Jeżeli chodzi o ampli to jaka jest różnica między htr2071 a 385 tłumacząc osobie zielonej w temacie.

Dodam, że oprócz oglądania filmów w zasadzie większość czasu ampli będzie przetwarzał dźwięk z konsol, głównie PS4. Potrzebuję w związku z tym kilka wejść HDMI oraz możliwość przepuszczenia obrazu 4k HDR. Modele 385 i 485 mi to zaoferują?

Napisano

Edit: Zamówiłem te kolumny i czekam, wziąłem też w fajnej cenie ampli Pioneer VSX 329 K. Docelowo być może go sprzedam i zmienię na coś lepszego ale póki co choćby do sprawdzenia kolumn mam nadzieję, że starczy.

Napisano

Pioneer VSX 329 to lepszy wybór ale i tak lepiej pomyśleć w przyszłości nad czymś lepszym typu Yamaha rxv485 lub rxv685. W obu przypadkach masz możliwość podpięcia konsoli czy dekodera kablem HDMI. RXV685 zdecydowanie lepie poradzi sobie w systemie stereo. Jeśli będziesz oglądał dużo filmów to koniecznie pomysł o subwooferze.

Napisano

Oczywiście sub będzie ale w swoim czasie, impulsywnie dość stwierdziłem, że złoże sobię jakiś zestaw 5.1 a w związku z tym że impulsywnie to chcę sobie chociaż rozłożyć koszty.