Piotr Kozłowski Napisano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2020 Witam . Mam problem z dźwiękiem przy podanym wyżej sprzęcie . Nie działa kiedy włączam film z netflixa- muszę przełączać ręcznie w opcjach z Polski 5,1 na polski , wszystko inne działa YouTube Tv Spotify . Kabel jest 8k . Wszystkie ustawienia przerobione i nic nie pomaga . Na innym starszym o 10 lat tv dźwięk działał . Moze ktoś pomóc?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2020 To amplituner stereo, czyli dwukanałowy. Tym samym nie dekoduje dźwięku 5.1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Kozłowski Napisano 22 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2020 Tak wiem o tym że to amplituner stereo. Tylko skoro wcześniej działało to teraz też powinno działać tym bardziej że tv jest nowszy . Dzisiaj po dwukrotnym restarcie tv- zaczął działać jednocześnie dźwięk w tv i w systemie audio później raz działa raz nie. Testowałem również tv marki Philips i nie było żadnych problemów . Sony z Onkyo u mnie w parze nie chce się dogadać . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2020 W netflixie/tv musisz wymusić dźwięk stereo domyślnie , a nie 5.1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 23 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 kwietnia 2020 12 godzin temu, Piotr Kozłowski napisał: Tak wiem o tym że to amplituner stereo. Tylko skoro wcześniej działało to teraz też powinno działać tym bardziej że tv jest nowszy . Dzisiaj po dwukrotnym restarcie tv- zaczął działać jednocześnie dźwięk w tv i w systemie audio później raz działa raz nie. Testowałem również tv marki Philips i nie było żadnych problemów . Sony z Onkyo u mnie w parze nie chce się dogadać . Bo stary telewizor z automatu miał stereo bo nie miał innego dzwieku multi. Koledzy dobrze Ci mówią. Zmień na stałe wyjście albo w TV albo w samej aplikacji Netflixa na stereo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Kozłowski Napisano 23 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 kwietnia 2020 Dziękuję za podpowiedzi ale nadal nie wiem jak to ogarnąć . Sterowanie kinem domowym nie działa a w opcjach dźwięku próbowałem już zmieniać chyba wszystko i nadal wybiera dźwięk 5,1 . W netflixie w tv nie mam opcji wyboru stereo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 23 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 kwietnia 2020 Czym podłączyłeś amplituner? HDMI ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Kozłowski Napisano 23 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 kwietnia 2020 Tak kabel HDMI . Ale ustawiłem w tv PCM i dźwięk w Netflixie działa dopiero normalnie. Pytanie czy Onkyo nie ma walnietego DTS ?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Kozłowski Napisano 23 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 kwietnia 2020 23 minuty temu, Piotr Kozłowski napisał: Tak kabel HDMI . Ale ustawiłem w tv PCM i dźwięk w Netflixie działa dopiero normalnie. Pytanie czy Onkyo nie ma walnietego DTS ?? A tutaj doczytane z instrukcji obsługi Onkyo . Myślę że problem się rozwiązał . Dziękuję za podpowiedzi . Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 24 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 kwietnia 2020 ONKYO nie ma walniętego DTS bo go nie ma No i po raz kolejny okazuje się że trzeba sięgnąć po instrukcje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.