Gość99 Napisano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2020 (edytowany) Dzień dobry, Jestem nowicjuszem, nie znam się niestety na sprzęcie i z góry przepraszam jęzeli napiszę coś głupiego. Chciałbym Was podpytać o sprzęt audio do pokoju 25m2. Zależy mi oczywiście na tym aby jakość dźwięku była jak najlepsza i do tego był mocny bas. Oczywiście nie ma zrywać tynków ze ścian, tylko żeby przyjemnie się słuchało. Obecnie mam tylko soundbara z wooferem, ale to jest tylko fajne do filmów, a nie słuchania muzyki, ponieważ bas jest mocno 'plastikowy', bez głębi. Czy jest szansa na zakup przyzwoitego sprzętu, z bluetooth, minijack(może jeszcze innymi wejściami na które warto zwrócić uwagę) ? Może warto wziąć pod uwagę mini wieże? Kwota ~1000 zł (mam nadzieję, że w miarę przyzwoita) Poprosiłbym o nakierowanie, bo z chęcią poczytałbym więcej na ten temat żeby nie kupować w ciemno. Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie p.s. znajomy ma głośnik Marshalla i jest to całkiem ciekawa opcja, ale ten dźwięk jakoś nie do końca mnie przekonuje... Edytowano 22 kwietnia 2020 przez Gość99 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2020 W tej cenie można próbować z aktywnymi monitorami, ale to są monitory więc bas nic nie urwie. https://sklep.rms.pl/jamo-s-801-pm-s801pm-kolumny-podstawkowe-aktywne-z-bluetooth-2-szt Jeśli chcesz duży bas to potrzebna jest albo duża kolumna, albo subwoofer. A każde z nich kosztuje oddzielnie tysiaka. A do tego jeszcze wzmacniacz https://sklep.rms.pl/polk-audio-t50-t-50-kolumny-podlogowe-2-szt Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...