Skocz do zawartości

NAD 356 BEE + NAD 2600


Robert Misiukiewicz

Recommended Posts

Witam , jestem tu nowy i jestem totalnym laikiem w sprzęcie natomiast lubię słuchać muzyki w dobrej jakości lecz niestety nie stać mnie na taki sprzęt stąd moje pytanie : posiadam kolumny MA bronze 6 i wyczytalem , że NAD 356BEE nawet jakoś brzmi z tymi kolimnami ale czy jest sens dokupic do tego koncówkę NAD 2600 dla polepszenia dźwięku i czy można to razem podłączyć .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , co proponujecie ? Obecnie jade na HK 680 ale chcialem zmienic na 690 lub 990 , pod lupe bralem yamaha ax900 , audiolab 6000a lub nad356 bee , co polecicie lub zaproponujecie innego pod moje MA bronze 6 , jakies sugestie ,porady ? Czym eiecej czytam tym jestem glupszy ;) kaska do 4k na wzmaka

Ok , co proponujecie ? Obecnie jade na HK 680 ale chcialem zmienic na 690 lub 990 , pod lupe bralem yamaha ax900 , audiolab 6000a lub nad356 bee , co polecicie lub zaproponujecie innego pod moje MA bronze 6 , jakies sugestie ,porady ? Czym eiecej czytam tym jestem glupszy ;) kaska do 4k na wzmaka

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór zależy od Twoich indywidualnych preferencji. Do kolumn Monitor Audio Bronze 6 proponowałbym elektronikę Audiolab 6000A, która zapewni Ci równy, bardzo swobodny, dynamiczny dźwięk. Nie ma sensu w takiej konfiguracji szukać dodatkowej końcówki mocy. NAD C356 to także dobra opcja, to bardziej rockowe, ofensywne, mocne granie w połączeniu z MA. Kwestie odsłuchów, zapraszam po indywidualne wyceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.