Kapi99 Napisano 11 maja 2020 Udostępnij Napisano 11 maja 2020 Witam serdecznie forumowiczów zacznę od tego że od zawsze byłem nauczony ze tylko kino domowe bo lepsze itp. lecz byłem posiadaczem kina w oparciu na firmie Klipsch , bardzo mi się podobało ale tylko w filmie ale gdy później chciałem posłuchać muzyki to moje uszy po chwili miały dość ( muzyki słuchałem poprzez amplituner Pioneer VSX-934 ) i po czytaniu tego forum przez dłuższy czas zrozumiałem ze pora na zmiany tym bardziej ze oglądam może 3/4 filmy w miesiącu a muzyki słucham praktycznie przy każdej najmniejszej chwili i po prostu pozbyłem się kina i czas na kupno stereo . Jedyne co zostawiłem to monitory Klipsch Rb-51 mk2 gdyż na moim 18m2 w zupełności mi wystarczają a w przyszłości chciałbym system rozbudować o subwoofer , szukam wzmacniacza stereo o ciepłym brzmieniu , tez chciałbym podkreślić ze jestem laikiem w tym temacie , muzyki słucham z telewizora poprzez spotify Premium ( rodzaj muzyki jest różny ) oraz chciałbym w przyszłosci do tego zestawu dokupić odtwarzać płyt Cd , bardzo zaintrygował mnie Magnat MR 780 , lecz jestem otwarty na inne propozycje a mój budżet jest do 5000 zł . Dziękuje bardzo za każdą pomoc z góry Pozdrawiam . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 11 maja 2020 Udostępnij Napisano 11 maja 2020 TV nie jest najlepszym źródłem. Rozważ zakup chromecast audio i daca. Lub wzmacniacza z daciem. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...