PONCIAK Napisano 24 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 24 czerwca 2020 Witam, Przede wszystkim chciałbym się przywitać jako Nowy na forum - witam wszystkich Szanownych Forumowiczów. Prośba o pomoc: Posiadam od kilku dni Yamaha HTR 4072 Mam w domu 2 sieci WiFi: Nr 1 - Neostrada 10 Mb oraz Nr 2 - Inny Dostawca światłowód 300 Mb. Najpierw moja Yamaha "pracowała" w sieci Neostrada i w tym przypadku bezproblemowo łączyła się ze Spotify (konto darmowe) mojego smartfona. Przy zmianie na sieć nr 2 (światłowód) - ampli Yamaha łączy się z siecią ale NIESTETY Spotify ze smartfona w żaden sposób NIE CHCE połączyć się z Yamahą (pomimo że w Spotify amplituner jest nadal widoczny jako urządzenie do połączenia i oczywiście Spotify odtwarza muzykę na smartfonie). W czym tkwi problem ??? Dodam, że NET radio działa bez zarzutu, Spotify ze smartfona łączy się też bez problemu z Yamahą przez bluetooth. Będę zobowiązany za każdą radę. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 24 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 24 czerwca 2020 Czy smartfon i Yamaha są zalogowane do tej samej sieci wifi? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PONCIAK Napisano 24 czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 czerwca 2020 14 minut temu, marecki napisał: Czy smartfon i Yamaha są zalogowane do tej samej sieci wifi? Tak - i smartfon i Yamaha są w tej samej sieci WiFi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 25 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 19 godzin temu, PONCIAK napisał: Najpierw moja Yamaha "pracowała" w sieci Neostrada i w tym przypadku bezproblemowo łączyła się ze Spotify (konto darmowe) mojego smartfona. Połącz ponownie w ten sposób i sprawdź połączenie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 25 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 (edytowany) 23 godziny temu, PONCIAK napisał: i oczywiście Spotify odtwarza muzykę na smartfonie i niestety tak zostanie dopóki nie wykupisz wersji Premium Spotify , aplikacja Spotify w Yamasze działa na zasadzie Spotify Connect , czyli smartfon jest wyłącznie pilotem, a samym urządzeniem odtwarzającym aplikacja w amplitunerze . I taka funkcje uzyskujesz jedynie w wersji płatnej. Edytowano 25 czerwca 2020 przez tomek4446 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PONCIAK Napisano 25 czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 4 godziny temu, marecki napisał: Połącz ponownie w ten sposób i sprawdź połączenie. 14 minut temu, tomek4446 napisał: i niestety tak zostanie dopóki nie wykupisz wersji Premium Spotify , aplikacja Spotify w Yamasze działa na zasadzie Spotify Connect , czyli smartfon jest wyłącznie pilotem, a samym urządzeniem odtwarzającym aplikacja w amplitunerze . I taka funkcje uzyskujesz jedynie w wersji płatnej. I problem rozwiązany !😀 ("...przy zmianie na sieć nr 2 (światłowód) - ampli Yamaha łączy się z siecią ale NIESTETY Spotify ze smartfona w żaden sposób NIE CHCE połączyć się z Yamahą...") Pomogła rzecz najprostsza z możliwych - czyli odłączenie Yamahy z gniazda prądowego na 30 sek. i ponowne włączenie do prądu. Po tym "zabiegu" już bezproblemowo połączyłem się smartfonem z amplitunerem przez sieć która "nie łączyła" urządzeń ... i mogę cieszyć się muzyką Spotify ze smartfona na ampli Yamaha. @marecki, @tomek4446 - dziękuję za okazane wsparcie i podpowiedzi - pozdrawiam. Temat do zamknięcia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 25 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 Tak jeszcze zapytam , bo może coś się zmieniło w subskrypcji Spotify , jesteś pewien że łączysz się przez wi-fi, a nie bluetooth ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PONCIAK Napisano 25 czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 Przed chwilą, tomek4446 napisał: Tak jeszcze zapytam , bo może coś się zmieniło w subskrypcji Spotify , jesteś pewien że łączysz się przez wi-fi, a nie bluetooth ? Tak - na 100% połączenie jest po WiFi .... w modelu Yamahy który kupiłem (kilka dniu temu) mam pakiet Spotify Connect by WiFi dla konta "darmowego". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 25 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 A , to wyjaśnia sprawę , gratuluję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PONCIAK Napisano 25 czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 czerwca 2020 (edytowany) 3 minuty temu, tomek4446 napisał: A , to wyjaśnia sprawę , gratuluję Jeszcze raz dzięki za "pochylenie się" nad moim problemem🤝 Edytowano 25 czerwca 2020 przez PONCIAK Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Bartnicki Napisano 2 marca 2023 Udostępnij Napisano 2 marca 2023 Witam wszystkich. Dzięki za podpowiedź. Ja przeżywam to już trzeci raz w ciągu czterech lat, tzn. nie mogę z telefonu z androidem połączyć się bezpośrednio (tj. przez WIFI) z AMP Yamaha RX-A880. Co najśmieszniejsze, wszystko pozostałe działa bez zarzutu. A w zasadzie korzystam chyba ze wszystkiego /HDMI, USB, SERWER, BLUETOOTH/ - no z ZOBE 2 nie. I co... przestawianie wszelkich ustawień, w tym WIFI, odinstalowywanie aplikacji na telefonie itp nie pomaga. Nic. Kompletnie. A dodam, że Spotify z AndroidTV na telewizorze SONY działa cacy, z Nvidia Shield również. Tylko nieszczęsny AMP się wiesza. I nie pomaga przełączanie na kabel / WIFI... NIC, TYLKO OFF Z GNIAZDKA NA 30s i PONIWNY ON YAMACHY - TAKIE PROSTE A ILE NERWÓW MI ZJADŁO. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar Napisano 6 maja 2023 Udostępnij Napisano 6 maja 2023 Witam, mam podobny problem Yamaha MusicCast vs Spotify. Tym razem głośnik musiccast 20. Takich samych głośników mam w domu 8 szt. Ze wszystkimi 7 łączy się bez problemu a jeden uparcie nie chce. Jest to na pewno ta sama sieć WiFi, Spotify wersja płatna Premium. Głośnik kilkukrotnie resetowany, aktualizacje oprogramowania zrobione i nic... Pozostałe funkcje na głośniku bez problemu działają. Co ciekawsze jak najpierw połączę Spotify do innego głośnika i potem sparuję z tym felernym to działa. Sprawdzałem połączenie po WiFi i bezpośrednio po kablu sieciowym też bez różnicy. Był kiedyś taki okres że się łączył ze Spotify ale przestał. Może ktoś mądry coś do radzi ja soje możliwości wyczerpałem. Będą niezmiernie wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert07 Napisano 26 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 26 grudnia 2023 W końcu i mnie dopadły te problemy po kilku latach bezstresowego użytkowania Yamahy CD-N301. Coraz trudniej połączyć się z tym odtwarzaczem pomimo, że na TV jest automatyczne połączenie, w samochodzie też( ale to przez bluetuth). Nic nie pomaga od momentu włączenia opcji Jam coraz trudniej uzyskać połączenie. Radio internetowe normalnie się łączy a Spotify nie. Wszystkie urządzenia są w sieci , Spotify Premium mam od lat... i wszystko działało przez parę lat. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 26 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 26 grudnia 2023 12 godzin temu, Robert07 napisał: W końcu i mnie dopadły te problemy po kilku latach bezstresowego użytkowania Yamahy CD-N301. Coraz trudniej połączyć się z tym odtwarzaczem pomimo, że na TV jest automatyczne połączenie, w samochodzie też( ale to przez bluetuth). Nic nie pomaga od momentu włączenia opcji Jam coraz trudniej uzyskać połączenie. Radio internetowe normalnie się łączy a Spotify nie. Wszystkie urządzenia są w sieci , Spotify Premium mam od lat... i wszystko działało przez parę lat. Sprawdzałeś może czy są jakieś aktualizacje do pobrania? Może wystarczy "odłączyć" ją z sieci i włączyć ponownie. Ewentualnie możesz ją wysłać do naszych kolegów w serwisie w celu sprawdzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 27 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2023 A reset? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert07 Napisano 6 stycznia Udostępnij Napisano 6 stycznia Dnia 26.12.2023 o 22:32, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Sprawdzałeś może czy są jakieś aktualizacje do pobrania? Może wystarczy "odłączyć" ją z sieci i włączyć ponownie. Ewentualnie możesz ją wysłać do naszych kolegów w serwisie w celu sprawdzenia. Dnia 27.12.2023 o 09:52, Piotr Sonido napisał: A reset? A no właśnie, najprostsza rzecz. Trzeba zresetować router. U mnie odłączanie zasilania prądowego routera nic nie dało, ale restart spowodował ponowne wyszukanie urządzeń w sieci wewnętrznej i działa jak trzeba. Dziękuję za podpowiedzi. Zamiast zacząć od najprostszych niestety przeszedłem cały proces sprawdzania aktualizacji i połączeń wszystkich urządzeń. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 6 stycznia Udostępnij Napisano 6 stycznia 2 godziny temu, Robert07 napisał: A no właśnie, najprostsza rzecz. Trzeba zresetować router. U mnie odłączanie zasilania prądowego routera nic nie dało, ale restart spowodował ponowne wyszukanie urządzeń w sieci wewnętrznej i działa jak trzeba. Dziękuję za podpowiedzi. Zamiast zacząć od najprostszych niestety przeszedłem cały proces sprawdzania aktualizacji i połączeń wszystkich urządzeń. Najprostsze rzeczy są często najtrudniejsze Cieszymy się z Tobą, że udało się rozwiązać problem! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 13 stycznia Udostępnij Napisano 13 stycznia Dnia 6.01.2024 o 20:11, Robert07 napisał: A no właśnie, najprostsza rzecz. Trzeba zresetować router. U mnie odłączanie zasilania prądowego routera nic nie dało, ale restart spowodował ponowne wyszukanie urządzeń w sieci wewnętrznej i działa jak trzeba. Dziękuję za podpowiedzi. Zamiast zacząć od najprostszych niestety przeszedłem cały proces sprawdzania aktualizacji i połączeń wszystkich urządzeń. Ciesze się że pomogłem. Czasami odpowiedź mamy pod ręką. Ja kiedyś pare dni serwisowałem sam laptopa. Ale nie przyznam się co było :P:P Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.