karbeti Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Dzień dobry. Mały problem. Podłączyłem telewizor (Samsung Q95T) do amplitunera (Onkyo TX8390) Wszystko ok, jest dźwięk z dekodera, jest z YouTube. Kiedy włączę Netflix Ipla czy Player z aplikacji telewizora - dźwięk zanika. Działa tylko z głośników telewizora po wyłączeniu amplitunera. Podłączone kablem HDMI przez ARC w tv i amplitunerze. O co chodzi? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Z tego co pamietam aplikacja Netflix wymaga osobnego przełączenia dzwieku. Nie wystarcza ustawienia w samym TV. No troche sie z tym pobawisz. Ewentualnie sposilkuj się kablem optycznym Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 6 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 28 minut temu, S4Home napisał: Z tego co pamietam aplikacja Netflix wymaga osobnego przełączenia dzwieku. Nie wystarcza ustawienia w samym TV. No troche sie z tym pobawisz. Ewentualnie sposilkuj się kablem no właśnie bawiłem się ustawieniami w Netflixi No właśnie próbowałem w ustawieniach Netflixa - nic nie pomaga. Onkyo kupiona taka wielka krowa 😅 min. żeby pospinać wszystko HDMI. Oni piszą żeby zmienić w ustawieniach ich aplikacji dźwięk z 5.1 na stereo. Tylko że tam nie ma takiej opcji 😂 jest 5.1 i zwykły polski. Żadna opcja nie działa. No nic w wolnym czasie poszukam w necie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Wydaje mi się że to kwestia ustawienia Ale zostawiam te 10% szans że urządzenia się jednak nie dogadują. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz Szumny Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Oglądając film na netflixie musisz wejść w ustawienia dźwięku w telewizorze- ustawienia zaawansowane i zmienić z dolby digital na format PCM. Nie dziękuj 😊 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Na Temat Audio Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Problem jest po stronie telewizora Samsung, który nie wysyła dźwięku z aplikacji Smart poprzez kanał zwrotny ARC. Z tego co pamiętam Samsung ma z tym problem już od dłuższego czasu. Tu dla przykładu temat z forum Samsunga. https://eu.community.samsung.com/t5/telewizory/dźwięk-podłączony-przez-hdmi-arc-działa-poprawnie-dla-tunera-tv/td-p/161457 Pozdrawiam, Michał Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Czyli wystarczy podpiąć coax albo optical tv - tuner ? Kiedyś też miałem cyrki z podpięciem tv do amplitunera ,ale się udało i działa. PS: lecę na 2x hdmi tv-ampli Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMOLKA Napisano 6 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2020 Hmm Mam Sama 65nu8052 i bez problemu dziala dzwiek z apek smarta poprzez hdmi arc do Pionka vsx528 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 7 sierpnia 2020 dobrze by było gdyby autor określił czy post Bartosza pomógł. Coś jednak jest na rzeczy skoro jest o tym wątek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 13 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 sierpnia 2020 Dnia 6.08.2020 o 13:39, Bartosz Szumny napisał: Oglądając film na netflixie musisz wejść w ustawienia dźwięku w telewizorze- ustawienia zaawansowane i zmienić z dolby digital na format PCM. Nie dziękuj 😊 Bartosz dopiero dziś odczytałem post. Wieczorkiem wrócę ze służby to sprawdzę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 13 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 sierpnia 2020 11 godzin temu, karbeti napisał: Bartosz dopiero dziś odczytałem post. Wieczorkiem wrócę ze służby to sprawdzę. Bartosz działa. Wielkie dzięki 💪👍🎧😁 Dnia 7.08.2020 o 07:23, S4Home napisał: dobrze by było gdyby autor określił czy post Bartosza pomógł. Coś jednak jest na rzeczy skoro jest o tym wątek. Pomógł jak najbardziej 👍 A tak w ogóle co to ten format PCM? czym się różni od Dolby Digital 🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2020 https://www.hifi.pl/slownik/pcm.php Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 14 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2020 59 minut temu, S4Home napisał: https://www.hifi.pl/slownik/pcm.php Dziękuję. Wczoraj się trochę wczytałem odnośnie PCM. W każdym bądź razie super że działa 😉👍💪🎛🎧 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 14 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 14 sierpnia 2020 Mam apmplituner podpięty via hdmi arc i coaxial do dekodera upc , po hdmi arc niekiedy canal+ nie słychać , na coaxialu śmiga (inne głośności także) - zapewne właśnie z uwagi na PCM / DD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ekor21 Napisano 31 października 2020 Udostępnij Napisano 31 października 2020 Cześć! Mam podobny problem. Od kilku dni walczę z prawidłowym podłączeniem TV Philips i nowo kupionego soundbara Sharp. Przeszperałem cały Internet, w tym anglojęzyczny, dzwoniłem na support Philipsa - bez skutku, przysyłają zrzuty instrukcji, w ogóle nie związane z tematem. Dlatego proszę Was o pomoc. Problem tkwi w tym, że po podłączeniu soundbara przez HDMI ARC (jest to HDMI 1) do TV dźwięk przez soundbar jest tylko w telewizji satelitarnej oraz aplikacji Deezer. Nie ma go natomiast w aplikacji Youtube, Netflix i TVP VOD. Aby to naprawić zmieniałem ustawienie formatu wyjścia cyfrowego z domyślnego "Wielokanałowy" na "Stereo" i wtedy dźwięk działa poprawnie na wszystkich aplikacjach. Problem polega na tym, że po wyłączeniu telewizora i włączeniu go ponownie ustawienie powraca na domyślne "Wielokanałowy" - po prostu się resetuje. Próba ustawienia formatu "Wielokanałowy (obejście)" jest niemożliwa, bo od razu zaznaczenie wraca na domyślny "Wielokanałowy". Co z tym próbowałem robić: 1. Sprawdziłem czy funkcja EasyLink jest włączona - jest 2. Sprawdziłem czy oprogramowanie jest aktualne - jest 3. Sprawdziłem czy prawidłowy port HDMI jest wybrany w menu "Źródło" 4. Sprawdziłem czy jest ustawione wyjście audio kino domowe - jest 3. Sprawdziłem różne kombinacje podłączenia HDMI (pod, HDMI 1 ARC, HDMI 2, HDMI 3) - bez efektu, oprócz tego, że po podłączeniu pod HDMI 2 i HDMI 3 można ustawić format wyjścia "Stereo" i nie resetuje się to ustawienie po wyłączeniu i włączeniu telewizora, jednak wówczas nie ma dźwięku wcale, na żadnej aplikacji. 4. Oczywiście sprawdziłem czy nie jest włączone Mute, czy soundbar nie jest ściszony 5. Próbowałem równolegle podpiąć kabel optyczny - brak efektu 6. Zmieniałem source na samym soundbarze - bez efektu Nie mam już pomysłów. Przychodzi mi jedynie do głowy próba na nowym kablu HDMI, który reklamowany jest jako ARC Support, ale nie wiem czy to nie jest tylko chwyt marketingowy. Poza tym ten kabel, którego używam obecnie jednak w jakiś sposób działa, bo dźwięk satelity i Deezer'a działają poprawnie. Gdyby można było ustawić format wyjścia cyfrowego na "Stereo" na zawsze, to problem byłby rozwiązany, jednak coś temu przeszkadza, a za bardzo nie potrafię znaleźć przyczyny. Tracę już siły i humor, pomożecie? Z góry dziękuję za poświęcony mi czas! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz8370 Napisano 1 listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 listopada 2020 (edytowany) Dnia 6.08.2020 o 13:39, Bartosz Szumny napisał: Oglądając film na netflixie musisz wejść w ustawienia dźwięku w telewizorze- ustawienia zaawansowane i zmienić z dolby digital na format PCM. Nie dziękuj 😊 Ja Ci podziekuje. Edytowano 1 listopada 2020 przez grzegorz8370 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 listopada 2020 ekor ale to pytanie do Philipsa bo tu on jest problemem. zmiana na stereo jest konieczna w urzeczeniach które nie mają dekoderów. Jeśli TV zmienia ustawienia to z nim coś jest nie tak. Zadzwoń do suportu Philipsa Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 2 listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 listopada 2020 (edytowany) Dnia 31.10.2020 o 16:29, ekor21 napisał: Problem polega na tym, że po wyłączeniu telewizora i włączeniu go ponownie ustawienie powraca na domyślne "Wielokanałowy" - po prostu się resetuje. Próba ustawienia formatu "Wielokanałowy (obejście)" jest niemożliwa, bo od razu zaznaczenie wraca na domyślny "Wielokanałowy". Telewizory Philips niestety mają fatalne oprogramowanie i potrafią płatać figle. Mam już drugi TV tej marki (wybierany ze względu na jakość obrazu) i czasami potrafi się sam włączyć lub nie chce się wyłączyć i trzeba go wtedy odłączyć od zasilania i po kłopocie (niektóry typy tak mają). Edytowano 2 listopada 2020 przez lysyrafal Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ekor21 Napisano 3 listopada 2020 Udostępnij Napisano 3 listopada 2020 Dnia 2.11.2020 o 06:56, S4Home napisał: ekor ale to pytanie do Philipsa bo tu on jest problemem. zmiana na stereo jest konieczna w urzeczeniach które nie mają dekoderów. Jeśli TV zmienia ustawienia to z nim coś jest nie tak. Zadzwoń do suportu Philipsa Piotr Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź No właśnie dzwoniłem, była to jedna z pierwszych rzeczy jaką wykonałem i wspomniałem o tym w poście - niestety Pan na infolinii jedynie mnie wysłuchał, wziął adres e-mail i odpisano mi zrzutami ekranu z instrukcji, np. jak włączyć stereo w telewizji analogowej. A problem dotyczy czegoś innego. Wymieniłem z nimi parę maili, niestety bez efektu. Dodatkowo niepotrzebnie wspomniałem o ewentualnej nowej aktualizacji, podchwycili temat i powiedzieli, że może przy następnej coś się zmieni. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 listopada 2020 Może jak mowi Lysyrafal. ten typ tak ma? Dnia 2.11.2020 o 16:01, lysyrafal napisał: czasami potrafi się sam włączyć lub nie chce się wyłączyć Może to nowy typ Smart? I on wie co dla ciebie najlepsze w danej chwili? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 4 listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 listopada 2020 21 godzin temu, ekor21 napisał: A problem dotyczy czegoś innego. Wymieniłem z nimi parę maili, niestety bez efektu. Dodatkowo niepotrzebnie wspomniałem o ewentualnej nowej aktualizacji, podchwycili temat i powiedzieli, że może przy następnej coś się zmieni. U mnie nawet po ostatnich aktualizacjach (do danego modelu TV) nie chodzi to wszystko tak jak trzeba. Powiem, że nawet przy tak prostej operacji jak przełączanie kanału pojawia się lekka zwłoka. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natalia Czernous Napisano 23 listopada 2020 Udostępnij Napisano 23 listopada 2020 Dzień dobry. Mam ten sam problem z telewizorem Thomson gdy oglądamy telewizje jest wszystko ok ale jak przełączę na Netflix obraz działa ale dźwięku brak poradzi ktoś co robić? Z góry bardzo dziękuję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 23 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 listopada 2020 6 godzin temu, Natalia Czernous napisał: Dzień dobry. Mam ten sam problem z telewizorem Thomson gdy oglądamy telewizje jest wszystko ok ale jak przełączę na Netflix obraz działa ale dźwięku brak poradzi ktoś co robić? Z góry bardzo dziękuję. Bartosz Szumny poradził mi aby zmienić z dolby digital na format PCM. Po zmianie formatu problem się rozwiązał, wszystko działa jak należy. Czy w Thomsonie jest taka opcja? Co tam masz podłączone? wzmacniacz? ampli? HDMI przez eARC czy przez optyk? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoonk94 Napisano 5 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 5 grudnia 2020 Dnia 3.11.2020 o 16:40, ekor21 napisał: Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź No właśnie dzwoniłem, była to jedna z pierwszych rzeczy jaką wykonałem i wspomniałem o tym w poście - niestety Pan na infolinii jedynie mnie wysłuchał, wziął adres e-mail i odpisano mi zrzutami ekranu z instrukcji, np. jak włączyć stereo w telewizji analogowej. A problem dotyczy czegoś innego. Wymieniłem z nimi parę maili, niestety bez efektu. Dodatkowo niepotrzebnie wspomniałem o ewentualnej nowej aktualizacji, podchwycili temat i powiedzieli, że może przy następnej coś się zmieni. Kolego, udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam taki sam i nie mogę go naprawić Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ekor21 Napisano 5 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 5 grudnia 2020 7 minut temu, zoonk94 napisał: Kolego, udało Ci się rozwiązać ten problem? Mam taki sam i nie mogę go naprawić Niestety nie czekam na aktualizację TV, może ona coś pomoże. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.