Skocz do zawartości
ToToTomek

xiomi tv box mi4k, netflix, onkyo

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam. Korzystam z tv boxa Mi4k. Dotychczas w netflix przy wyborze filmu przy opisie ścieżki dźwiękowej pojawiał sie opis w jakiej jest ścieżce. Ikonka 5.1. Dodam ze przy podłączeniu x boxa przy filmie pojawia sie dalej ikonka 5.1 lub atmos jesli film jest w takiej ścieżce. Sygnal na amplitunerze przy Mi4k przedstawiany byl jako 5.1 dd+. Od niedawna przy opisie w Mi4k w netflix nic sie nie pojawia. Zadna ikonka. Tym samym po włączeniu filmu amplituner pokazuje sciezke w 2.0. Ktos mial podobne problemy z netflix lub raczej xiomi4k. Ikonka z 5.1 byla przy kazdym filmie. Mi 4k podłączony hdmi z amplitunerem w wejscie BD. Tv starszego typu ale to chyba nie ma znaczenia, poniewaz dotychczas nie bylo zadnego problemu. Podłączając x boxa dziala wszystko idealnie. Dotychczas na xiomi wszystko dzialalo jak trzeba. Film mial ikonke 5.1. Po włączeniu ampli od razu uruchamiał sciezke w 5.1 dd+. Teraz xiomi podaje sygnal na 2 kanały. Mozna to na ampli stucznie robić na dolby Surround ale wiadomo ze jakosciowo to odstaje od oryginalnej pelnokanalowej ścieżki. Napedza to onkyo686. Pozdrawiam

Edytowano przez ToToTomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi, czy miałeś aktualizacje boxa przed tym jak zaczął problem występować? W ustawieniach nic nie zmieniałeś w amp lub w boxie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, JaZz napisał:

Powiedz mi, czy miałeś aktualizacje boxa przed tym jak zaczął problem występować? W ustawieniach nic nie zmieniałeś w amp lub w boxie? 

Nie zmienialem nic w amp. W ustawieniach boxa też nic nie zmieniałem. Zmieniłem konto na netflix ale z rodzinnego na inne rodzinne. Sądzę więc ze nie miało to wpływu. Z tego co pamiętam to jakaś aktulizacja była w xiomi ale nie używałem dłuższy czas netflix stad nie sprawdziłem jak to wyglądało od razu po aktualizacji. Słyszałęm tez zeby korzystać z xboxa(jakbym tego nie wiedział he;h))...fajnie rozumiem ale xbox ma córka i pozyczam go póki co dla atmos;). Jednak w codziennym uzytkowaniu xiomi mi wystarczal, stad zalezy mi zeby dedykował ścieżki jak dotychczas.

W xbox netflix pokazuje ścieżkę (w ilu kanałach jest),w xiomi już nie.....

netflix.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A no bo właśnie tu może być haczyk.

Iron piszę w prawdzie o dźwięku HD, a nie DD/DTS, ale może coś się zmieniło. @Iron masz jakieś info?

Jak nie to googluj Tomku. 

Edytowano przez JaZz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, JaZz napisał:

A no bo właśnie tu może być haczyk.

Iron piszę w prawdzie o dźwięku hd a nie DD/DTS, ale może coś się zmieniło. @Iron masz jakieś info?

Jak nie to googluj Tomku. 

Zakładam ze 2+2 =4  Wszystko wskazuje na to ze aktualizacją wykosili format wielokanałowy . Ciekaw jestem czy przywrócenie ustawień fabrycznych przywróci taką możliwość;). Dziękuję za podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przywróci. Jestem pewny na 90%. Musiałbyś poszukać info czy można zrobić downgrade do poprzedniej wersji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, JaZz napisał:

Nie przywróci. Jestem pewny na 90%. Musiałbyś poszukać info czy można zrobić downgrade do poprzedniej wersji. 

Masakra, coś co działa dobrze potrafią tyko spier....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety wygląda na to, że jeszcze w miarę poprawnie działający MiBox skończył się na "trójce". Późniejsze "S-ki" czy 4k, mają mniejsze, bądź większe problemy z odtwarzaniem dźwięku przestrzennego. Jak nie problem ze ścieżkami HD, to teraz nawet Netflix okrojony z 5.1?! Koniec świata :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem u siebie i normalnie mi pokazuje 5.1, jak również umożliwia wybranie dźwięku przestrzennego. Mam Mibox 3 4K.

Żadna aktualizacja się nie pojawiła(ani system, ani Netflix), a dość dawno go nie uruchamiałem. Może trzeba sprawdzić ustawienia wyjścia audio w Miboxie? Powinno być "auto".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I to jest konkret ze źródła ;) więc warto sprawdzić, w przypadku niepowodzenia nie zaszkodzi przywrócenie ustawień fabrycznych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Markcox napisał:

... w przypadku niepowodzenia nie zaszkodzi przywrócenie ustawień fabrycznych. 

Myślę, ze nie zaszkodzi w razie czego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2020 o 18:25, Iron napisał:

Sprawdziłem u siebie i normalnie mi pokazuje 5.1, jak również umożliwia wybranie dźwięku przestrzennego. Mam Mibox 3 4K.

Żadna aktualizacja się nie pojawiła(ani system, ani Netflix), a dość dawno go nie uruchamiałem. Może trzeba sprawdzić ustawienia wyjścia audio w Miboxie? Powinno być "auto".

dziękuję, wydaje mi się że to sprawdzałem ale zerkne raz jeszcze . Sprawdzę to dzisiaj, Swoj napewno aktualizowałem, w zasadzie to sam sie aktualizował - system. W siecie gdzieś pojawiają sie informacje ze faktycznie wycofali po aktualizacji HD. Będę mądrzejszy wieczorem....Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2020 o 17:55, Markcox napisał:

Niestety wygląda na to, że jeszcze w miarę poprawnie działający MiBox skończył się na "trójce". Późniejsze "S-ki" czy 4k, mają mniejsze, bądź większe problemy z odtwarzaniem dźwięku przestrzennego. Jak nie problem ze ścieżkami HD, to teraz nawet Netflix okrojony z 5.1?! Koniec świata :) 

Nawet Mibox3 4K jest już skopany .Po dzisiejszej aktualizacji do Android TV 9 wcięło na amen gęste formaty dźwięku. Potwierdzam brak dźwięku HD, niestety. Najwyższa dostępna jakość to DD+ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Iron napisał:

Nawet Mibox3 4K jest już skopany .Po dzisiejszej aktualizacji do Android TV 9 wcięło na amen gęste formaty dźwięku. Potwierdzam brak dźwięku HD, niestety. Najwyższa dostępna jakość to DD+ .

To i tak masz DD+, u mnie póki co nawet tego nie ma.....wczoraj nie dałem rady ale dzisiaj sprawdzę te ustawienia i podzielę się z Wami spostrzeżeniami. Czuje ze bedzie z tego jedna wielka lipa. Moze trzeba bedzie sie przesiasc na nvidia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego w każdym sprzęcie jaki posiadam, każdej aplikacji na telefonie czy pc mam wyłączone automatyczne aktualizacje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie za Waszą radą sprawdziłem ustawienia. Jest dobrze. Każdy kto aktualizował radzę wejść w w utawienia urządzenia, dźwięk. Aktualizacja ustawia (przynajmniej u mnie) na 2 kanały. Po przestawieniu na auto wszystko działa jak wcześniej. Od razu przy filmach pojawiła się informacja o scieżce 5.1. Zatem koniec paniki..:) Dorzucam foto. Sorki za wazon ale na szybko tobyło robione;). Pzy okazji moze ktos wie po co jest taskala procentowa w opcji DTS, do czego to służy. Dziękuje za pomoc

120460022_1479050182298180_1864999293970745747_n.jpg

120479023_787012448755404_8354954268749208966_n.jpg

120465862_358717871988816_1099285232299319144_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań. Zatem nalezy rozumiec ze Xiomi to co moze osiagnac to max DD+, nie ma atmosa to wiem. W DTS tez nie ogarnia?? Uzywajac MI ani razu nie mialem mozliwosci odsluchu w DTS, Po podlaczeniu xboxa jest juz o wiele lepiej. Czy ktoś wie po co jest to ustawienie DTS - do czego to słuzy?120479023_787012448755404_8354954268749208966_n.thumb.jpg.b15ef4b5c33c3dc8a990eea8d43940f9.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem, nigdy nie wnikałem. Dla mnie urządzenie ma tylko "przepuścić" do ampli ścieżkę dźwiękową, bez żadnej własnej ingerencji.

U mnie do tej pory bez problemu odtwarzał wszystko, zarówno DD, jak i DTS - w obu przypadkach oczywiście mowa o ścieżkach HD

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Markcox napisał:

Ja nie wiem, nigdy nie wnikałem. Dla mnie urządzenie ma tylko "przepuścić" do ampli ścieżkę dźwiękową, bez żadnej własnej ingerencji.

U mnie do tej pory bez problemu odtwarzał wszystko, zarówno DD, jak i DTS - w obu przypadkach oczywiście mowa o ścieżkach HD

 

Rzumiem, w DTS miałeś filmy w streamingu np NETFLIX? Jakie było źródło, jaki serwis? Przetestowałbym u siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...