lamprez Napisano 28 września 2020 Udostępnij Napisano 28 września 2020 Cześć, jestem posiadaczem odtwarzacza sieciowego Yamaha MusicCast WXAD-10; po zmianie dostawcy internetowego nie jest w stanie uruchomić urządzenia. Próbowałem zgodnie z instrukcją: - rekonfiguracji urządzenia - resetu ustawień sieciowych Urządzenie po podłączeniu zasilacza, naciśnięciu przycisku power kontrolka zasilania (środkowa) zapala się a potem zaczyna pulsować; po upływie 30s urządzenie wyłącza się. Urządzenie nie jest widoczne w aplikacji MusicCast. Czy ktoś z forumowiczów wie może co zrobić aby urządzenie przełączyło się w normalny tryb (kontrolka zasilania pali się ciągłym światłem, urządzenie można można wykryć aplikacji MusicCast i podłączyć się z siecią po wifi) ? Dziękuję z góry za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 28 września 2020 Udostępnij Napisano 28 września 2020 Witaj, W obecnej sytuacji, sam już raczej nic nie zrobisz. Jeżeli przeprowadziłeś rekonfigurację oraz reset ustawień sieciowych, to dobrze byłoby zgłosić urządzenie do serwisu Yamahy, żeby mogli przeprowadzić serwisowy reset. Polecam Ci zadzwonić do naszych kolegów w serwisie, 22 777 99 25/26. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 września 2020 Udostępnij Napisano 29 września 2020 Na jaką sieć zmieniłeś? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lamprez Napisano 29 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 września 2020 router od providera wymieniony na nowy z opcją na wifi ac; sprawdziłem urządzenie na prywatnym router na sieci wifi 2,4GHz, sieć ustawiona bez zabezpieczeń, ssid jawny Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 29 września 2020 Udostępnij Napisano 29 września 2020 Witaj, z mojego doświadczenia zakładam że wina leży nie po stronie Yamahy a routera. Też to kiedyś przerabiałem. Już teraz nie pamiętam co było problemem ale musiałem pozmieniać ustawienia routera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 29 września 2020 Udostępnij Napisano 29 września 2020 Zerknij w ustawieniach routera jak wygląda szyfrowanie WPA2, niektóre sprzęty mają problem z szyfrowaniem mieszanym i zmiana ustawienia pomaga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lamprez Napisano 29 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 września 2020 jak powyżej, zrobiłem test z routerem gdzie sieć była ustawiona bez zabezpieczeń, z jawnym ssid; na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie połączyć się z urządzeniem w jakikolwiek sposób za pomocą aplikacji MusicCast więc nie mogę też zmienić ustawień urządzenia z poziomu aplikacji nie jestem też w stanie doprowadzić urządzenia do stanu w którym tworzy się sieć MusicCastSetup która pozwala na podłączenie się do urządzenia i konfigurowanie go Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 29 września 2020 Udostępnij Napisano 29 września 2020 A może by tak kabelkiem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 29 września 2020 Udostępnij Napisano 29 września 2020 Połączenie po kablu LAN nie wpłynie na rozwiązanie problemu. Jak wspominaliśmy wyżej, urządzenie wygląda na "przywieszone" i bez ingerencji serwisu nic z tego nie będzie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lamprez Napisano 29 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 września 2020 (edytowany) Pytałem się po innych forach czy ktoś miał podobny przypadek; Odpowiedzi jest kilkanaście ale nikt nie wie jak "odwiesić" urządzenie; Jedyną informację jaką uzyskałem to jest problem z kartą sieciową (ale nie z konfiguracją sieci) i w ramach gwarancji serwis powinien wgrać nowy soft Wysyłam sprzęt do serwisu. Jeżeli uzyskam jakieś dodatkowe informacje, czy to z serwisu bądź innych for, to pozwolę dorzucić do wątku; może pomoże to innym użytkownikom wxad-10 Edytowano 29 września 2020 przez lamprez Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 września 2020 Udostępnij Napisano 30 września 2020 Kolega napisał Ci wyżej. Serwis. niestety teraz nie podaje się jawnie dojść do menu serwisowych. Dawniej sam to robiłem. Ale to było lata temu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.