Janusmarkus Napisano 2 listopada 2020 Napisano 2 listopada 2020 Byłem szczęśliwym posiadaczem stremera Auralic Altair G1 przez blisko 11 miesięcy. Przy ściaganiu nowego oprogramowania urządzenie zawiesiło się. Po moich konsultacjach z Panem Wang z Aurelica US i rozmowach z polskim dystrybutorem odesłałem streamera do Warszawy, któru dotarł do servicu 17 września. Panowie w Warszawie doszli do takich samych wniosków co ja i ostatecznie uzgodnili z Panem Wangiem ,że prześlą płytę gł. do niego. Od tego czasu nie wiemy nic, tzn gdzie jest stremer : w USA czy w Chinach czy na jakiejś trasie, pomiędzy Chinami - US i Polską. Piszę to ku przestrodze , że nawet niezły sprzęt może zawsze się zepsuć ale w przypadku tego z Chin nie wiadomo co dalej się zdarzy? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 3 listopada 2020 Napisano 3 listopada 2020 Nie ma z nikim kontaktu? Ciśnij ich. Niestety serwis to druga najważniejsza po dzwieku sprawa. Często pomijana. Odpisz, cytując
Q21 Napisano 3 listopada 2020 Napisano 3 listopada 2020 Zadzwoń na serwis MIP i ustal szczegóły. Powinni sami do Ciebie zadzwonić i poinformować o ewentualnych komplikacjach i wydłużonym czasie naprawy. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.