Janusmarkus Napisano 2 listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 listopada 2020 Byłem szczęśliwym posiadaczem stremera Auralic Altair G1 przez blisko 11 miesięcy. Przy ściaganiu nowego oprogramowania urządzenie zawiesiło się. Po moich konsultacjach z Panem Wang z Aurelica US i rozmowach z polskim dystrybutorem odesłałem streamera do Warszawy, któru dotarł do servicu 17 września. Panowie w Warszawie doszli do takich samych wniosków co ja i ostatecznie uzgodnili z Panem Wangiem ,że prześlą płytę gł. do niego. Od tego czasu nie wiemy nic, tzn gdzie jest stremer : w USA czy w Chinach czy na jakiejś trasie, pomiędzy Chinami - US i Polską. Piszę to ku przestrodze , że nawet niezły sprzęt może zawsze się zepsuć ale w przypadku tego z Chin nie wiadomo co dalej się zdarzy? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 listopada 2020 Udostępnij Napisano 3 listopada 2020 Nie ma z nikim kontaktu? Ciśnij ich. Niestety serwis to druga najważniejsza po dzwieku sprawa. Często pomijana. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 3 listopada 2020 Udostępnij Napisano 3 listopada 2020 Zadzwoń na serwis MIP i ustal szczegóły. Powinni sami do Ciebie zadzwonić i poinformować o ewentualnych komplikacjach i wydłużonym czasie naprawy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.