sylwan1976 Napisano 25 listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 listopada 2020 Witam miałem wcześniej onkyo ns-6130 i przy odtwarzaniu tidala z apki onkyo controller odtwarzał mi 1 utwór z płyty i sie zatrzymywało i nie chciało dalej iść albo zaczął odtwarzać to samo nagranie od nowa myślałem że to wina odtwarzacza więc go sprzedałeem i kupiłem ns-6170 odpaliłem i jest dokładnie ta sama sytuacja nie mam pojęcia o co w tym chodzi czy to wina sieci czy co mam internet w orange modem z routerem Funbox2 nadmienię że wszystko inne działa bez zarzutu radio internetowe spotify i tidal przez chromecasta też działa normalnie tylko przez apke onkyo nie chce chodzić proszę o pomoc w tej sprawie może ktoś będzie miał jakiś pomysł? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Pisałeś do serwisu? Kupiłeś z eic czy dsv? Ja nie słyszałem o takim problemie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Niestety nie miałem styczności z takim problemem i cieżko jest powiedzieć co jest nie tak. Najprościej byłoby zadzwonić do serwisu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sylwan1976 Napisano 26 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Co znaczy czy kupiłem z eic czy dsv? Do serwisu dzwoniłem jak miałem jeszcze 6130 to koleś mówił ze nie wiem co to może być i żeby go przywieżć albo zamówić serwisanta do domu czyli zlał temat po prostu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 13 minut temu, sylwan1976 napisał: Do serwisu dzwoniłem jak miałem jeszcze 6130 Miałeś jeszcze gwarancję na niego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sylwan1976 Napisano 26 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Nie jest po gwarancji bo ma 3 lata ale zachodzę w głowę jak to możliwe ze ten sam problem jest na drugim odtwarzaczu z rzędu to jest raczej nie możliwe to nie może być chyba wina odtwarzacza może sieć nie wiem zastanawiam się nad kupnem routera jakiegoś tp linka na przykład może to coś zmieni może to wina tego funboxa coś może blokuje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Proponuje zadzwonić do Orange i powiedzieć o problemie. Jak użytkownicy u mnie w firmie zaczęli pracować zdalnie na VPN to najwiecej problemów miałem z konfiguracją właśnie w sieci Orange. Walczyłem i kombinowałem a na koniec dnia operator musiał uruchomić jakiś protokół na łączu czy routerze brzegowym. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sylwan1976 Napisano 26 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Zadzwoniłem do orange zresetowali mi całe łacze zrestetowałem również modem i wszystko pięknie śmiga problem rozwiązany temat do zamknięcia dzięki za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Super 👍 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 27 listopada 2020 Udostępnij Napisano 27 listopada 2020 Czyli po raz kolejny problem lezy po stronie dostawcy neta. Teraz to tak średnio 9/10. A jednak najłatwiej jest obwiniać sprzęt audio.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.