mariusz_ossowski21 Napisano 30 grudnia 2020 Napisano 30 grudnia 2020 Witam, dwa tygodnie temu kupiłem używane kolumny Dali Euphonia MS4. Mam w tym momencie wzmacniacz NAD M3 ale to jest porażka. Pożyczyłem od kolegi Sansui Alpha 707dr i gra bardzo ładnie. Ale szukam czegoś używanego 10000- max 15000zł. Jest przeogromny wybór na rynku a ja nie mam doświadczenia z drogim sprzętem. Bardzo proszę o poradę bo nawet nie wiem w które firmy celować, może ktoś z was miał takie kolumny i może polecić wzmak, dziękuję Odpisz, cytując
Chyba Miro 84 Napisano 31 grudnia 2020 Napisano 31 grudnia 2020 Zabierz kolumny do salonu i testuj każdy możliwy wzmacniacz na miejscu, niekoniecznie z półki15kzł. Tańsze też, bo moze sie okazać że pojawi sie synergia. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 31 grudnia 2020 Napisano 31 grudnia 2020 Wzmaki które powinny sobie dać radę z tymi kolumnami i zapewnią dobre wysterowanie to: - Leema Tucana II - Karan KAI 180 MKII - McIntosh MA 7000 - Accuphase E308, chyba że udało by się dorwać coś z serii 4 - Roksan Platinum ewentualnie coś z nowszych konstrukcji pewnie trudniejszych w dostaniu - Devialet albo - dzielony Atoll Piotr Odpisz, cytując
mariusz_ossowski21 Napisano 3 stycznia 2021 Autor Napisano 3 stycznia 2021 (edytowany) Biorę pod uwagę pierwsze 5 jakie wymieniłeś, wczoraj był na duńskiej stronie Karan ale sprzedający nie chciał zejść z ceny, dziękuję za nadanie kierunku Edytowano 3 stycznia 2021 przez mariusz_ossowski21 literówka Odpisz, cytując
Na Temat Audio Napisano 4 stycznia 2021 Napisano 4 stycznia 2021 Cześć, są to dość wymagające i trudne do napędzenia głośniki więc celuj w wydajne prądowo wzmacniacze. Zdecydowanie szukałbym po cieplejszej stronie grania. Słuszny kierunek to Mac, dzielony Unison DM/PRE, hybrydowy BAT. Pozdrawiam, Michał Odpisz, cytując