mariusz_ossowski21 Napisano 30 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 30 grudnia 2020 Witam, dwa tygodnie temu kupiłem używane kolumny Dali Euphonia MS4. Mam w tym momencie wzmacniacz NAD M3 ale to jest porażka. Pożyczyłem od kolegi Sansui Alpha 707dr i gra bardzo ładnie. Ale szukam czegoś używanego 10000- max 15000zł. Jest przeogromny wybór na rynku a ja nie mam doświadczenia z drogim sprzętem. Bardzo proszę o poradę bo nawet nie wiem w które firmy celować, może ktoś z was miał takie kolumny i może polecić wzmak, dziękuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 31 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2020 Zabierz kolumny do salonu i testuj każdy możliwy wzmacniacz na miejscu, niekoniecznie z półki15kzł. Tańsze też, bo moze sie okazać że pojawi sie synergia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2020 Wzmaki które powinny sobie dać radę z tymi kolumnami i zapewnią dobre wysterowanie to: - Leema Tucana II - Karan KAI 180 MKII - McIntosh MA 7000 - Accuphase E308, chyba że udało by się dorwać coś z serii 4 - Roksan Platinum ewentualnie coś z nowszych konstrukcji pewnie trudniejszych w dostaniu - Devialet albo - dzielony Atoll Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_ossowski21 Napisano 3 stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 stycznia 2021 (edytowany) Biorę pod uwagę pierwsze 5 jakie wymieniłeś, wczoraj był na duńskiej stronie Karan ale sprzedający nie chciał zejść z ceny, dziękuję za nadanie kierunku Edytowano 3 stycznia 2021 przez mariusz_ossowski21 literówka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...