Skocz do zawartości

Tidal - z którym system jest najmniej problemów? Gdzie najlepsza jakość?


Seiya

Recommended Posts

  • 1 year later...

Witam.  Jeśli to  dla Pana nie problem, proszę o opis w jaki sposób połączył Pan ten odtwarzacz z Heos? Owego Denona posiadam od kilku dni, i w żaden znany mi sposób nie potrafię go sparować. Heos nie "widzi" mojego DNP 800. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam.

Dnia 12.04.2021 o 18:16, klimkr napisał:

Na Denonie DNP-800 Tidal działa przez HEOS'a  z jakością HiFi. Nie miałem żadnych problemów, ale oryginalna apka Tidal jest przyjemniejsza. Po UPnP w mConnecteci przesyła Hi-Res, a Audirvana dodatkowo rozpakowuje pierwszą warstwę. Jak dla mnie to różnic w odtwarzaniu nie ma, ale w porównaniu ze Spotify jest jakby lepiej.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wojciech S. napisał:

Witam.  Jeśli to  dla Pana nie problem, proszę o opis w jaki sposób połączył Pan ten odtwarzacz z Heos? Owego Denona posiadam od kilku dni, i w żaden znany mi sposób nie potrafię go sparować. Heos nie "widzi" mojego DNP 800. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam.

 

A udało się podłączyć DNP-800 do sieci? Najprościej przewodowo, Wi-Fi trzeba skonfigurować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, klimkr napisał:

A udało się podłączyć DNP-800 do sieci? Najprościej przewodowo, Wi-Fi trzeba skonfigurować.

potwierdzam,mnie też Heos z Marantza źle łączył się przez wifi, gdy urządzenia podpiełem do sieci internetowej kablem ,od razu problem ustąpił i nie było więcej żadnych problemow.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wojciech S. napisał:

Tak. Wifi działa bezproblemowo. Wieża stoi w innym pokoju niż router. Zainstalowałem najnowszą aktualizację. Na chwilę obecną bez zmian.

To co przychodzi mi na myśl:

1. Czy oba urządzenia działają w tej samej sieci Wi-Fi (telefon też musi być podłączony do WiFi, przez sieć komorkową nie działa) ?

2. Jeżeli masz wspólną nazwę sieci dla 2.4 GHz i 5 GHz, to można spróbować wyłączyć jedno pasmo.

3. Denona można zrestartować odłączając na chwilę kabel sieciowy (potem startuje wyraźnie dłużej).

4. Można też Denona zresetować (opis w instrukcji) i ustawić od nowa.

7. Aplikację można też odinstalować i wgrać jeszcze raz.

8. Można spróbować odłączyć telefon od sieci WiFi i przyłączyć jeszcze raz.

8. Można sprawdzić adresy IP telefonu i Denona (mogą się różnić na samym końcu).

Jak kombinacje powyższych kroków zawiodą to pozostaje kabel, na chwilę można Denona przenieść do drugiego pokoju.

Miłej zabawy :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, klimkr napisał:

To co przychodzi mi na myśl:

1. Czy oba urządzenia działają w tej samej sieci Wi-Fi (telefon też musi być podłączony do WiFi, przez sieć komorkową nie działa) ?

2. Jeżeli masz wspólną nazwę sieci dla 2.4 GHz i 5 GHz, to można spróbować wyłączyć jedno pasmo.

3. Denona można zrestartować odłączając na chwilę kabel sieciowy (potem startuje wyraźnie dłużej).

4. Można też Denona zresetować (opis w instrukcji) i ustawić od nowa.

7. Aplikację można też odinstalować i wgrać jeszcze raz.

8. Można spróbować odłączyć telefon od sieci WiFi i przyłączyć jeszcze raz.

8. Można sprawdzić adresy IP telefonu i Denona (mogą się różnić na samym końcu).

Jak kombinacje powyższych kroków zawiodą to pozostaje kabel, na chwilę można Denona przenieść do drugiego pokoju.

Miłej zabawy :)

Zaraz zacznę zabawę. Dziękuję za podpowiedzi. Dam znać czy udało się rozwiązać problem. Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...