S4Home Napisano 14 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 kwietnia 2021 21 godzin temu, Seiya napisał: W specyfikacji niestety nie piszą co użytkownicy myślą na temat ich aplikacji. Jak masz connect to nie zalezy Ci na tym. Wtedy korzystasz z apki programu a nie softu producenta wzmaka / playera No chyba że osobny soft to faktycznie Blueasound. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech S. Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 Witam. Jeśli to dla Pana nie problem, proszę o opis w jaki sposób połączył Pan ten odtwarzacz z Heos? Owego Denona posiadam od kilku dni, i w żaden znany mi sposób nie potrafię go sparować. Heos nie "widzi" mojego DNP 800. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam. Dnia 12.04.2021 o 18:16, klimkr napisał: Na Denonie DNP-800 Tidal działa przez HEOS'a z jakością HiFi. Nie miałem żadnych problemów, ale oryginalna apka Tidal jest przyjemniejsza. Po UPnP w mConnecteci przesyła Hi-Res, a Audirvana dodatkowo rozpakowuje pierwszą warstwę. Jak dla mnie to różnic w odtwarzaniu nie ma, ale w porównaniu ze Spotify jest jakby lepiej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 3 godziny temu, Wojciech S. napisał: Witam. Jeśli to dla Pana nie problem, proszę o opis w jaki sposób połączył Pan ten odtwarzacz z Heos? Owego Denona posiadam od kilku dni, i w żaden znany mi sposób nie potrafię go sparować. Heos nie "widzi" mojego DNP 800. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam. A udało się podłączyć DNP-800 do sieci? Najprościej przewodowo, Wi-Fi trzeba skonfigurować. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 57 minut temu, klimkr napisał: A udało się podłączyć DNP-800 do sieci? Najprościej przewodowo, Wi-Fi trzeba skonfigurować. potwierdzam,mnie też Heos z Marantza źle łączył się przez wifi, gdy urządzenia podpiełem do sieci internetowej kablem ,od razu problem ustąpił i nie było więcej żadnych problemow. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech S. Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 3 godziny temu, klimkr napisał: A udało się podłączyć DNP-800 do sieci? Najprościej przewodowo, Wi-Fi trzeba Tak. Wifi działa bezproblemowo. Wieża stoi w innym pokoju niż router. Zainstalowałem najnowszą aktualizację. Na chwilę obecną bez zmian. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 1 godzinę temu, Wojciech S. napisał: Tak. Wifi działa bezproblemowo. Wieża stoi w innym pokoju niż router. Zainstalowałem najnowszą aktualizację. Na chwilę obecną bez zmian. To co przychodzi mi na myśl: 1. Czy oba urządzenia działają w tej samej sieci Wi-Fi (telefon też musi być podłączony do WiFi, przez sieć komorkową nie działa) ? 2. Jeżeli masz wspólną nazwę sieci dla 2.4 GHz i 5 GHz, to można spróbować wyłączyć jedno pasmo. 3. Denona można zrestartować odłączając na chwilę kabel sieciowy (potem startuje wyraźnie dłużej). 4. Można też Denona zresetować (opis w instrukcji) i ustawić od nowa. 7. Aplikację można też odinstalować i wgrać jeszcze raz. 8. Można spróbować odłączyć telefon od sieci WiFi i przyłączyć jeszcze raz. 8. Można sprawdzić adresy IP telefonu i Denona (mogą się różnić na samym końcu). Jak kombinacje powyższych kroków zawiodą to pozostaje kabel, na chwilę można Denona przenieść do drugiego pokoju. Miłej zabawy 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech S. Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 54 minuty temu, klimkr napisał: To co przychodzi mi na myśl: 1. Czy oba urządzenia działają w tej samej sieci Wi-Fi (telefon też musi być podłączony do WiFi, przez sieć komorkową nie działa) ? 2. Jeżeli masz wspólną nazwę sieci dla 2.4 GHz i 5 GHz, to można spróbować wyłączyć jedno pasmo. 3. Denona można zrestartować odłączając na chwilę kabel sieciowy (potem startuje wyraźnie dłużej). 4. Można też Denona zresetować (opis w instrukcji) i ustawić od nowa. 7. Aplikację można też odinstalować i wgrać jeszcze raz. 8. Można spróbować odłączyć telefon od sieci WiFi i przyłączyć jeszcze raz. 8. Można sprawdzić adresy IP telefonu i Denona (mogą się różnić na samym końcu). Jak kombinacje powyższych kroków zawiodą to pozostaje kabel, na chwilę można Denona przenieść do drugiego pokoju. Miłej zabawy Zaraz zacznę zabawę. Dziękuję za podpowiedzi. Dam znać czy udało się rozwiązać problem. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 Tylko kabel rozwiąże sprawę. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 22 września 2022 Udostępnij Napisano 22 września 2022 12 godzin temu, Tomasz Kluczynski napisał: Tylko kabel rozwiąże sprawę. Też mi się tak wydaje. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.