Skocz do zawartości

Stereo- pierwszy zestaw


Maciej Ródź

Recommended Posts

Cześć,

troszkę już poczytałem co piszecie na forum, jednak nie do końca znalazłem odpowiedzi na trapiące mnie pytania, więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Od razu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem, który chce poprawić jakość dźwięku w mieszkaniu, a teraz do rzeczy:

Jestem na etapie wybierania sprzętu stereo do około 3k zł ze wszystkim

Pomieszczenie- 20m^2,

Rodzaj muzyki: metal (głównie symfoniczny/power), rock, folk rock, folk, muzyka celtycka, sporadycznie inne gatunki

Preferencje: nie lubię gdy czuję zbyt mocne drgania od basu

Z czego chciałbym słuchać: w tym momencie tidal/pendrive. W odległej przyszłości odtwarzacz cd/gramofon (jeszcze nie zdecydowałem)

Sprzęt będzie używany w 60% do muzyki i 40% do telewizji (seriale i filmy fantasy/przygodowe, rzadko inne gatunki))

Sprzęt najchętniej nowy, ale, jeżeli coś fajnego używanego to też chętnie rozpatrzę.

Trochę się już rozglądałem i dostałem w salonie propozycję Emotiva BasX TA-100 + Audiosymptom i6m Walnut jednak przekracza trochę mój budżet, w szczególności jak mam jeszcze dodać np Advance Acoustic WTX-MicroStreamer albo WXAD-10 (tutaj też nasuwa się moje pytanie, czy podłączenie mibox tv przez 3,5mm jacka to byłaby duża strata na jakości dźwięku?)

Czy coś sensownego się znajdzie? Czy jednak warto byłoby dorzucić to około 1k do tego sprzętu co wymieniłem?

Na koniec zaznaczę, że do tej pory słuchałem muzyki z głośników creativa za 150zl

Dzięki za odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam :)

 

 

Edytowano przez Maciej Ródź
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2021 o 11:36, Q21 napisał:

Audiosymptomy to kolumny raczej kinowe, do muzyki patrzyłbym na innych producentów. Zerknij na Pylon Audio Pearl 25 w połączeniu np.: z NADem C316Bee. (Brak wejść cyfrowych można ratować DACiem), Za tego tysiaka na zestawie więcej masz już Audiolaba 6000a, który ma wejścia cyfrowe BT i wejście gramofonowe.