Skocz do zawartości

Onkyo RZ50 - Specyfikacja


tadekk55

Recommended Posts

1 godzinę temu, 77Mariusz77 napisał:

Ampli zawieziony do sklepu , mają sprawdzić czy wszystko z nim dobrze i podłączyć u siebie. Kolega ma mieć odsłuch w sklepie swojego amplitunera przed odbiorem i będzie wiadomo co było przyczyną. 

Czy wada jakaś czy brak podstawowej wiedzy jak sobie z nim poradzić. Dam znaćj ak to się zakończy bo może komuś pomorze a ja sam jestem ciekaw. 

bardzo dobry pomysl 

nie podales nam tylko ktory sklep zapewnil serwis after sales  dla klienta ?

13 godzin temu, tomek72 napisał:

Koledzy, już zaczyna się wysyłanie amplitunera na serwis/gwarancję, a nawet nie wiemy w jak wielkim gra pomieszczeniu i czy jest dobrze skonfigurowane.

 Należy natomiast pamiętać że odesłanie sprawnego amplitunera na gwarancję może spowodować obciążenie kosztami przeglądu użytkownika, jeżeli okaże się że z ampli wszystko jest OK.

 

prosze tu nie straszyc potencjalnych klientow ze zly serwis w okresie gwarancyjnym obciazy klientow  karna oplata  za nadeslanie sprawnego sprzetu  😂

zadna kalibracja nie pomoze gdy sa problemy techniczne w instalacji lub jednostce sterujacej 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bora902 napisał:

prosze tu nie straszyc potencjalnych klientow ze zly serwis w okresie gwarancyjnym obciazy klientow  karna oplata  za nadeslanie sprawnego sprzetu  😂

czytałeś warunki gwarancji? Sprawdź punkt 10, 10.1 i 10.2 w gwarancji polskiego dystrybutora

nikogo nie straszę, napisałem tylko, że gwarant może (nie musi) obciążyć klienta (kosztami przesyłek, diagnostyki, testowania) w przypadku nieuzasadnionej reklamacji sprawnego sprzętu

Ciekaw jestem co powiesz jeżeli okaże się, że ten amplituner jest w 100% sprawny

3 godziny temu, bora902 napisał:

zadna kalibracja nie pomoze gdy sa problemy techniczne w instalacji lub jednostce sterujacej 

zgadzam się, tylko nie wiemy czy to Onkyo nie grało w "stodole" 70m² co przy 2,6m wysokości daje 182m³, do tego z fatalną akustyką, w takich warunkach może brakować mocy i w tym wypadku też kalibracja nie pomoże - po prostu nie zagra dobrze. Poniżej przykład - czy to znaczy że Yamaha jest zepsuta?

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomek72 napisał:

czytałeś warunki gwarancji? Sprawdź punkt 10, 10.1 i 10.2 w gwarancji polskiego dystrybutora

nikogo nie straszę, napisałem tylko, że gwarant może (nie musi) obciążyć klienta (kosztami przesyłek, diagnostyki, testowania) w przypadku nieuzasadnionej reklamacji sprawnego sprzętu

 

nie czytalem bo jako klient w innym kraju unijnym obowiazuja mnie warunki i prawo do gwarancji  zgodne  ze standardem EU 

zagranica zazwyczaj dostajesz nowa sztuke w zamian uszkodzonej lub zwrot pieniedzy na karte ktora placiles za towar 

mozna tez dostac kredyt i skorzystac z niego przy zakupie innego towaru w tym samym sklepie 

nikt nie nalicza kar czy oplat jesli nie jestes zadowolony ze swojego urzadzenia podczas gwarancji !

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@77Mariusz77 tak w lokalnym sklepie z pewnością będzie to sprawdzenie gratis, bo zrobi to sprzedawca, nie panikuję 🙂. Może gdy się okaże że amplituner jest OK poprosić o usługę podłączenia i konfiguracji sprzedającego skoro kolega nie do końca wie jak to zrobić. W ~20m² nie powinno RZ50 brakować mocy - tu faktycznie coś jest nie tak, ale była mowa wcześniej o źródle może tam tkwi przyczyna - jest wiele czynników których nie znamy do końca.

@bora902 w Polsce procedura którą opisałeś nazywa się rękojmia 🙂 - czyli odpowiedzialność sprzedającego

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie analizowalem w jaki sposob mniejsze sklepy hifi zagranica realizuja gwarancje na towar ktory sprzedaja swoim klientom

Podejrzewam ze w zaleznosci od marki sprzetu jest rozna procedura usuwania usterki 

Czytalem ze amerykanskie sklepy sprzedajace onkyo rz50 w USA   "naprawiaja"  metoda  wymiany calych modulow  amplitunera tj. klient wysyla do sklepu rz50 ,sklep zglasza do dystrybutora awarie ,na adres sklepu przychodzi modul ktory sklep wstawia  i klient moze odebrac swoj amplituner w sklepie badz poprzez wysylke, procedura w duzym miescie jak NYC trwa 14-17 dni  a na prowincji nawet do 2msc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, bora902 napisał:

Czytalem ze amerykanskie sklepy sprzedajace onkyo rz50 w USA   "naprawiaja"  metoda  wymiany calych modulow  amplitunera tj. klient wysyla do sklepu rz50 ,sklep zglasza do dystrybutora awarie ,na adres sklepu przychodzi modul ktory sklep wstawia  i klient moze odebrac swoj amplituner w sklepie badz poprzez wysylke, procedura w duzym miescie jak NYC trwa 14-17 dni  a na prowincji nawet do 2msc.

No pewnie. Kazdy sklep ma przeciez kumatego serwisanta, ktory ogarnia takie rzeczy. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z tym serwisem nie panikował. Ale z drugiej strony spotkałem się z odmowa serwisu. I pisałem to nie raz. Serwis może, ma warunki do tego aby sprawdzić czy na przykład amplituner nie był przegrzewany.

I jeśli , a jest czesto, podane w instrukcji aby zapewnić mu wentylację to wkladanie do szafki jest proszeniem sie o klopoty samemu.

1 godzinę temu, bora902 napisał:

Nie analizowalem w jaki sposob mniejsze sklepy hifi zagranica realizuja gwarancje na towar ktory sprzedaja swoim klientom

Podejrzewam ze w zaleznosci od marki sprzetu jest rozna procedura usuwania usterki 

Czytalem ze amerykanskie sklepy sprzedajace onkyo rz50 w USA   "naprawiaja"  metoda  wymiany calych modulow  amplitunera tj. klient wysyla do sklepu rz50 ,sklep zglasza do dystrybutora awarie ,na adres sklepu przychodzi modul ktory sklep wstawia  i klient moze odebrac swoj amplituner w sklepie badz poprzez wysylke, procedura w duzym miescie jak NYC trwa 14-17 dni  a na prowincji nawet do 2msc.

Rozsądnie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś robiłem aktualizację oprogramowania do wersji R136-0815-1282-0033 (z 28 października 2024 - pewnie związana z uruchomieniem dla RZ50 DLBC oraz kilka innych poprawek), po aktualizacji w menu głośników w podmenu poziomów i odległości "zniknęły" wartości przy Height2 (tylnych sufitowych akurat u mnie). W menu konfiguracji nadal wyświetlała sie prawidłowa konfiguracja 7.1.4. Czy ktoś miał też taką przypadłość? Co prawda nie wyłączałem i nie włączałem ponownie amplitunera po aktualizacji.

Na chwilę obecną po ponownej kalibracji wszystko wróciło do normy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...