bora902 Napisano 9 listopada Udostępnij Napisano 9 listopada 1 godzinę temu, 77Mariusz77 napisał: Ampli zawieziony do sklepu , mają sprawdzić czy wszystko z nim dobrze i podłączyć u siebie. Kolega ma mieć odsłuch w sklepie swojego amplitunera przed odbiorem i będzie wiadomo co było przyczyną. Czy wada jakaś czy brak podstawowej wiedzy jak sobie z nim poradzić. Dam znaćj ak to się zakończy bo może komuś pomorze a ja sam jestem ciekaw. bardzo dobry pomysl nie podales nam tylko ktory sklep zapewnil serwis after sales dla klienta ? 13 godzin temu, tomek72 napisał: Koledzy, już zaczyna się wysyłanie amplitunera na serwis/gwarancję, a nawet nie wiemy w jak wielkim gra pomieszczeniu i czy jest dobrze skonfigurowane. Należy natomiast pamiętać że odesłanie sprawnego amplitunera na gwarancję może spowodować obciążenie kosztami przeglądu użytkownika, jeżeli okaże się że z ampli wszystko jest OK. prosze tu nie straszyc potencjalnych klientow ze zly serwis w okresie gwarancyjnym obciazy klientow karna oplata za nadeslanie sprawnego sprzetu 😂 zadna kalibracja nie pomoze gdy sa problemy techniczne w instalacji lub jednostce sterujacej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 9 listopada Udostępnij Napisano 9 listopada 3 godziny temu, bora902 napisał: prosze tu nie straszyc potencjalnych klientow ze zly serwis w okresie gwarancyjnym obciazy klientow karna oplata za nadeslanie sprawnego sprzetu 😂 czytałeś warunki gwarancji? Sprawdź punkt 10, 10.1 i 10.2 w gwarancji polskiego dystrybutora nikogo nie straszę, napisałem tylko, że gwarant może (nie musi) obciążyć klienta (kosztami przesyłek, diagnostyki, testowania) w przypadku nieuzasadnionej reklamacji sprawnego sprzętu Ciekaw jestem co powiesz jeżeli okaże się, że ten amplituner jest w 100% sprawny 3 godziny temu, bora902 napisał: zadna kalibracja nie pomoze gdy sa problemy techniczne w instalacji lub jednostce sterujacej zgadzam się, tylko nie wiemy czy to Onkyo nie grało w "stodole" 70m² co przy 2,6m wysokości daje 182m³, do tego z fatalną akustyką, w takich warunkach może brakować mocy i w tym wypadku też kalibracja nie pomoże - po prostu nie zagra dobrze. Poniżej przykład - czy to znaczy że Yamaha jest zepsuta? mar_vs_yama.webm Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
77Mariusz77 Napisano 9 listopada Udostępnij Napisano 9 listopada Nie panikuj Tomek Ampli wrócił do sklepu na sprawdzenie w niewielkim mieście, zawieziony osobiście do normalnych ludzi nie jakiś importerów, dystrybutorów. Wysoce prawdopodobne, że okaże się sprawny . W pokoju na poddaszu stał 20+ m2 średniej wielkości pomieszczenie można by powiedzieć Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 9 listopada Udostępnij Napisano 9 listopada 2 godziny temu, tomek72 napisał: czytałeś warunki gwarancji? Sprawdź punkt 10, 10.1 i 10.2 w gwarancji polskiego dystrybutora nikogo nie straszę, napisałem tylko, że gwarant może (nie musi) obciążyć klienta (kosztami przesyłek, diagnostyki, testowania) w przypadku nieuzasadnionej reklamacji sprawnego sprzętu nie czytalem bo jako klient w innym kraju unijnym obowiazuja mnie warunki i prawo do gwarancji zgodne ze standardem EU zagranica zazwyczaj dostajesz nowa sztuke w zamian uszkodzonej lub zwrot pieniedzy na karte ktora placiles za towar mozna tez dostac kredyt i skorzystac z niego przy zakupie innego towaru w tym samym sklepie nikt nie nalicza kar czy oplat jesli nie jestes zadowolony ze swojego urzadzenia podczas gwarancji ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano Niedziela o 07:27 Udostępnij Napisano Niedziela o 07:27 @77Mariusz77 tak w lokalnym sklepie z pewnością będzie to sprawdzenie gratis, bo zrobi to sprzedawca, nie panikuję 🙂. Może gdy się okaże że amplituner jest OK poprosić o usługę podłączenia i konfiguracji sprzedającego skoro kolega nie do końca wie jak to zrobić. W ~20m² nie powinno RZ50 brakować mocy - tu faktycznie coś jest nie tak, ale była mowa wcześniej o źródle może tam tkwi przyczyna - jest wiele czynników których nie znamy do końca. @bora902 w Polsce procedura którą opisałeś nazywa się rękojmia 🙂 - czyli odpowiedzialność sprzedającego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano Niedziela o 07:32 Udostępnij Napisano Niedziela o 07:32 4 minuty temu, tomek72 napisał: w Polsce procedura którą opisałeś nazywa się rękojmia 🙂 - czyli odpowiedzialność sprzedającego Na razie, to gadacie o (mam wrazenie) sprawnym sprzecie. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano Niedziela o 10:12 Udostępnij Napisano Niedziela o 10:12 Nie analizowalem w jaki sposob mniejsze sklepy hifi zagranica realizuja gwarancje na towar ktory sprzedaja swoim klientom Podejrzewam ze w zaleznosci od marki sprzetu jest rozna procedura usuwania usterki Czytalem ze amerykanskie sklepy sprzedajace onkyo rz50 w USA "naprawiaja" metoda wymiany calych modulow amplitunera tj. klient wysyla do sklepu rz50 ,sklep zglasza do dystrybutora awarie ,na adres sklepu przychodzi modul ktory sklep wstawia i klient moze odebrac swoj amplituner w sklepie badz poprzez wysylke, procedura w duzym miescie jak NYC trwa 14-17 dni a na prowincji nawet do 2msc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano Niedziela o 10:45 Udostępnij Napisano Niedziela o 10:45 31 minut temu, bora902 napisał: Czytalem ze amerykanskie sklepy sprzedajace onkyo rz50 w USA "naprawiaja" metoda wymiany calych modulow amplitunera tj. klient wysyla do sklepu rz50 ,sklep zglasza do dystrybutora awarie ,na adres sklepu przychodzi modul ktory sklep wstawia i klient moze odebrac swoj amplituner w sklepie badz poprzez wysylke, procedura w duzym miescie jak NYC trwa 14-17 dni a na prowincji nawet do 2msc. No pewnie. Kazdy sklep ma przeciez kumatego serwisanta, ktory ogarnia takie rzeczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano Niedziela o 12:01 Udostępnij Napisano Niedziela o 12:01 Ja bym z tym serwisem nie panikował. Ale z drugiej strony spotkałem się z odmowa serwisu. I pisałem to nie raz. Serwis może, ma warunki do tego aby sprawdzić czy na przykład amplituner nie był przegrzewany. I jeśli , a jest czesto, podane w instrukcji aby zapewnić mu wentylację to wkladanie do szafki jest proszeniem sie o klopoty samemu. 1 godzinę temu, bora902 napisał: Nie analizowalem w jaki sposob mniejsze sklepy hifi zagranica realizuja gwarancje na towar ktory sprzedaja swoim klientom Podejrzewam ze w zaleznosci od marki sprzetu jest rozna procedura usuwania usterki Czytalem ze amerykanskie sklepy sprzedajace onkyo rz50 w USA "naprawiaja" metoda wymiany calych modulow amplitunera tj. klient wysyla do sklepu rz50 ,sklep zglasza do dystrybutora awarie ,na adres sklepu przychodzi modul ktory sklep wstawia i klient moze odebrac swoj amplituner w sklepie badz poprzez wysylke, procedura w duzym miescie jak NYC trwa 14-17 dni a na prowincji nawet do 2msc. Rozsądnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano wczoraj o 19:59 Udostępnij Napisano wczoraj o 19:59 Dziś robiłem aktualizację oprogramowania do wersji R136-0815-1282-0033 (z 28 października 2024 - pewnie związana z uruchomieniem dla RZ50 DLBC oraz kilka innych poprawek), po aktualizacji w menu głośników w podmenu poziomów i odległości "zniknęły" wartości przy Height2 (tylnych sufitowych akurat u mnie). W menu konfiguracji nadal wyświetlała sie prawidłowa konfiguracja 7.1.4. Czy ktoś miał też taką przypadłość? Co prawda nie wyłączałem i nie włączałem ponownie amplitunera po aktualizacji. Na chwilę obecną po ponownej kalibracji wszystko wróciło do normy. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu 11 godzin temu, tomek72 napisał: Dziś robiłem aktualizację oprogramowania do wersji R136-0815-1282-0033 (z 28 października 2024 - pewnie związana z uruchomieniem dla RZ50 DLBC oraz kilka innych poprawek), jak sie objawia punkt 5 aktualizacji? roznica dzwieku na tym samym poziomie volume? amplituner sie nagrzewa mocniej / slabiej ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad Grzybowski Napisano 8 godzin temu Udostępnij Napisano 8 godzin temu 4 godziny temu, bora902 napisał: jak sie objawia punkt 5 aktualizacji? roznica dzwieku na tym samym poziomie volume? amplituner sie nagrzewa mocniej / slabiej ? Użytkuję RZ50 jakieś 2tyg. od tej aktualizacji. Przyznam, że w trakcie jej robienia czytałem co zawiera i bezpośrednio po zakończeniu efekt "placebo" zadziałał na pewno. Wydawać się mogło, że jest głośniej/dynamiczniej. Z czasem "placebo" przestało działać. Sprzęt nagrzewa się tak samo. Tyle stwierdziłem 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek23 Napisano 5 godzin temu Udostępnij Napisano 5 godzin temu 7. Support Tidal MAX Możecie to potwierdzić ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek23 Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu 23 godziny temu, tomek72 napisał: Dziś robiłem aktualizację oprogramowania do wersji R136-0815-1282-0033 Wgrałem przed chwilą przez NET , wszystkie ustawienia i kalibracja Dirac została . Wydaje się ze wszystko ok . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.