Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry. Mam problem. Od jakiegoś czasu Onkyo tx-8270 prawdopodobnie od aktualizacji czyta tylko w jakości AAC, nie odtwarza nawet FLAC. Tidal oczywiście Hi-fi. Jeśli ktoś wie co jest grane to proszę o pomoc. Z góry dziękuję 😊

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co wiem serwis w niczym nie pomoże. Wina Onkyo i Tidala. Wygląda tak jakby się nie dogadali. Podobno zmienił się właściciel Onkyo. Pewnie tu jest problem. Możemy tylko czekać, choć to jest przykre, bo głównie korzystałem z Tidala Hi-fi jak większość z nas po to właśnie kupila audio! 

  • 2 weeks later...
Napisano
Dnia 9.07.2021 o 12:33, barchetta1 napisał:

cześć, dołączam się do pytania bo mam taki sam problem z TX-8250

Cześć 

Dołączam się do pytania. mam Onkyo 8390 i występuje dokładnie taki sam problem

Napisano

Dziękuję bardzo za informację. Rzeczywiście może to być jakieś wyjście z tej głupiej sytuacji. Szkoda że nie wyświetla z jaką jakością odtwarza. Tutaj chociaż są okładki plyt😊👍. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie Darek. 😊

 

Napisano (edytowany)

Screenshot_20210725_122253.thumb.jpg.619cc0f66a7c76a78febf7c8f8c8f597.jpg

Dnia 24.07.2021 o 08:22, darjan napisał:

Dziękuję bardzo za informację. Rzeczywiście może to być jakieś wyjście z tej głupiej sytuacji. Szkoda że nie wyświetla z jaką jakością odtwarza. Tutaj chociaż są okładki plyt😊👍. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie Darek. 😊

Nie ma sprawy. Nie wiem tylko jak jest z jakością odtwarzania. Pobrałem jeszcze aplikację mconnect lite i teraz chyba jest okScreenshot_20210725_110853.thumb.jpg.40e100bb8953d4d4f42a1e1ca20c1743.jpg

Screenshot_20210725_121313.jpg

Edytowano przez barchetta1
Dodanie zrzutów
Napisano

U mnie (TX 8250) ten sam problem występuje od połowy czerwca. Z tego co wyczytałem na forum reddit (https://www.reddit.com/r/Onkyo/comments/nyutjk/tidal_quality_problem_txnr686/) jest to spowodowane zmianą sposobu nadawania plików MQA przez Tidal. W tej chwili do słuchania muzyki używam Tidala na telefonie i Tidal connect. Jest to o tyle wygodne, że po połączeniu się z amplitunerem mogę wyłączyć telefon, a muzyka nadal gra.

Napisano
25 minut temu, JZwierzyk napisał:

U mnie (TX 8250) ten sam problem występuje od połowy czerwca. Z tego co wyczytałem na forum reddit (https://www.reddit.com/r/Onkyo/comments/nyutjk/tidal_quality_problem_txnr686/) jest to spowodowane zmianą sposobu nadawania plików MQA przez Tidal. W tej chwili do słuchania muzyki używam Tidala na telefonie i Tidal connect. Jest to o tyle wygodne, że po połączeniu się z amplitunerem mogę wyłączyć telefon, a muzyka nadal gra.

Cześć. Łączysz się przez chromecast? 

Napisano
33 minuty temu, JZwierzyk napisał:

U mnie (TX 8250) ten sam problem występuje od połowy czerwca. Z tego co wyczytałem na forum reddit (https://www.reddit.com/r/Onkyo/comments/nyutjk/tidal_quality_problem_txnr686/) jest to spowodowane zmianą sposobu nadawania plików MQA przez Tidal. W tej chwili do słuchania muzyki używam Tidala na telefonie i Tidal connect. Jest to o tyle wygodne, że po połączeniu się z amplitunerem mogę wyłączyć telefon, a muzyka nadal gra.

Cześć. Łączysz się przez chromecast, czy osobną aplikację. Możesz wyjaśnić? Dziękuję 😊

 

Napisano

Uruchamiam aplikację Tidal na telefonie. Zapuszczam muzykę i w prawym górnym rogu klikam na ikonkę device_output.png wybieram dostępne urządzenie, w moim przypadku TX 8250, Tidal łączy się poprzez chromecast z amplitunerem i to wszystko.

Napisano
25 minut temu, JZwierzyk napisał:

Uruchamiam aplikację Tidal na telefonie. Zapuszczam muzykę i w prawym górnym rogu klikam na ikonkę device_output.png wybieram dostępne urządzenie, w moim przypadku TX 8250, Tidal łączy się poprzez chromecast z amplitunerem i to wszystko.

To masz szczęście, bo u mnie chromecast działa beznadziejnie. Tnie itp

Napisano
35 minut temu, JZwierzyk napisał:

Nie wiem jak Ty, ale ja mam amplituner podłączony do sieci po kablu. Kiedyś miałem prze WiFi, ale wtedy to nawet wbudowany Tidal mi się zacinał.

Ok. Spróbuję. Dziękuję za podpowiedź. 

Napisano (edytowany)

Problem występuje również na urządzeniach Pioneer. Pomoc techniczna Onkyo i Pioneer do tej pory zlewa temat. Na moim NS-6170 problem zauważyłem 12 czerwca. Odtwarzania w formacie AAC 96 kbps potwierdzili użytkownicy NS-6170, NS-6130, TX-8270, TX-8250, TX-8390, TX-NR686, TX-NR656, SX-N30AE, N-50AE, R-N855, VSL-LX503, z Polski, Czech, Meksyku, Węgier, Holandii, Rosji, Grecji, Rumuni. Ale jeden z urzytkowników NS-6170 zgłosił że u niego wszystko OK i ma i FLAC i MQA.

Edytowano przez janpat1970
Napisano
56 minut temu, janpat1970 napisał:

Problem występuje również na urządzeniach Pioneer. Pomoc techniczna Onkyo i Pioneer do tej pory zlewa temat. Na moim NS-6170 problem zauważyłem 12 czerwca. Odtwarzania w formacie AAC 96 kbps potwierdzili użytkownicy NS-6170, NS-6130, TX-8270, TX-8250, TX-8390, TX-NR686, TX-NR656, SX-N30AE, SX-N50AE, R-N855, VSL-LX503, z Polski, Czech, Meksyku, Węgier, Holandii, Rosji, Grecji, Rumuni. Ale jeden z urzytkowników NS-6170 zgłosił że u niego wszystko OK i ma i FLAC i MQA.

Mam Pioneer N-50AE i po wgraniu najnowszego softu tylko ACC

Napisano
Dnia 30.07.2021 o 11:27, JZwierzyk napisał:

Nie wiem jak Ty, ale ja mam amplituner podłączony do sieci po kablu. Kiedyś miałem prze WiFi, ale wtedy to nawet wbudowany Tidal mi się zacinał.

Ja od początku mam po kablu ten ampli podłączony i nigdy ten chromecast nie działał, tak jak powinien. 😞

Napisano
1 godzinę temu, S4Home napisał:

Co masz na myśli?

Pisanie maili. Wiem, napisałem, że nie reagują, ale gdyby każdy kto ma taki problem napisał i zachęcił do tego swoich znajomych oraz znajomych znajomych, to wtedy może ktoś by w Onkyo zauważył skalę problemu. 

Napisano

witam , chłopaki mam ten sam problem , chciałbym się podpytać jak sprawdzić jaki sygnał idzie po chromecast-cie..? bo mój 6130 mi nie pokazuje... , piszę o tidalu puszczonym po chromecast-cie z fona...?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Utwórz nowe...