darjan Napisano 5 lipca 2021 Udostępnij Napisano 5 lipca 2021 Dzień dobry. Mam problem. Od jakiegoś czasu Onkyo tx-8270 prawdopodobnie od aktualizacji czyta tylko w jakości AAC, nie odtwarza nawet FLAC. Tidal oczywiście Hi-fi. Jeśli ktoś wie co jest grane to proszę o pomoc. Z góry dziękuję 😊 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barchetta1 Napisano 9 lipca 2021 Udostępnij Napisano 9 lipca 2021 Dnia 5.07.2021 o 19:45, darjan napisał: Dzień dobry. Mam problem. Od jakiegoś czasu Onkyo tx-8270 prawdopodobnie od aktualizacji czyta tylko w jakości AAC, nie odtwarza nawet FLAC. Tidal oczywiście Hi-fi. Jeśli ktoś wie co jest grane to proszę o pomoc. Z góry dziękuję 😊 cześć, dołączam się do pytania bo mam taki sam problem z TX-8250 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 9 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 lipca 2021 Z tego co wiem serwis w niczym nie pomoże. Wina Onkyo i Tidala. Wygląda tak jakby się nie dogadali. Podobno zmienił się właściciel Onkyo. Pewnie tu jest problem. Możemy tylko czekać, choć to jest przykre, bo głównie korzystałem z Tidala Hi-fi jak większość z nas po to właśnie kupila audio! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 23 lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 lipca 2021 Dnia 9.07.2021 o 12:33, barchetta1 napisał: cześć, dołączam się do pytania bo mam taki sam problem z TX-8250 Cześć Dołączam się do pytania. mam Onkyo 8390 i występuje dokładnie taki sam problem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barchetta1 Napisano 23 lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 lipca 2021 Cześć, ja pobrałem apkę Onkyo PlayFi, która obsługuje TX-8250. Mogę w niej wybierać jakość dźwięku (włącznie z master). U mnie po wifi działało niestabilnie, ale po podłączeniu kablem jest ok Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 23 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 lipca 2021 Dziękuję bardzo za informację. Rzeczywiście może to być jakieś wyjście z tej głupiej sytuacji. Szkoda że nie wyświetla z jaką jakością odtwarza. Tutaj chociaż są okładki plyt😊👍. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie Darek. 😊 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barchetta1 Napisano 25 lipca 2021 Udostępnij Napisano 25 lipca 2021 (edytowany) Dnia 24.07.2021 o 08:22, darjan napisał: Dziękuję bardzo za informację. Rzeczywiście może to być jakieś wyjście z tej głupiej sytuacji. Szkoda że nie wyświetla z jaką jakością odtwarza. Tutaj chociaż są okładki plyt😊👍. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie Darek. 😊 Nie ma sprawy. Nie wiem tylko jak jest z jakością odtwarzania. Pobrałem jeszcze aplikację mconnect lite i teraz chyba jest ok Edytowano 25 lipca 2021 przez barchetta1 Dodanie zrzutów Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JZwierzyk Napisano 30 lipca 2021 Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 U mnie (TX 8250) ten sam problem występuje od połowy czerwca. Z tego co wyczytałem na forum reddit (https://www.reddit.com/r/Onkyo/comments/nyutjk/tidal_quality_problem_txnr686/) jest to spowodowane zmianą sposobu nadawania plików MQA przez Tidal. W tej chwili do słuchania muzyki używam Tidala na telefonie i Tidal connect. Jest to o tyle wygodne, że po połączeniu się z amplitunerem mogę wyłączyć telefon, a muzyka nadal gra. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 30 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 25 minut temu, JZwierzyk napisał: U mnie (TX 8250) ten sam problem występuje od połowy czerwca. Z tego co wyczytałem na forum reddit (https://www.reddit.com/r/Onkyo/comments/nyutjk/tidal_quality_problem_txnr686/) jest to spowodowane zmianą sposobu nadawania plików MQA przez Tidal. W tej chwili do słuchania muzyki używam Tidala na telefonie i Tidal connect. Jest to o tyle wygodne, że po połączeniu się z amplitunerem mogę wyłączyć telefon, a muzyka nadal gra. Cześć. Łączysz się przez chromecast? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JZwierzyk Napisano 30 lipca 2021 Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 Tak, jest wbudowany w Tidala. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 30 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 33 minuty temu, JZwierzyk napisał: U mnie (TX 8250) ten sam problem występuje od połowy czerwca. Z tego co wyczytałem na forum reddit (https://www.reddit.com/r/Onkyo/comments/nyutjk/tidal_quality_problem_txnr686/) jest to spowodowane zmianą sposobu nadawania plików MQA przez Tidal. W tej chwili do słuchania muzyki używam Tidala na telefonie i Tidal connect. Jest to o tyle wygodne, że po połączeniu się z amplitunerem mogę wyłączyć telefon, a muzyka nadal gra. Cześć. Łączysz się przez chromecast, czy osobną aplikację. Możesz wyjaśnić? Dziękuję 😊 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JZwierzyk Napisano 30 lipca 2021 Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 Uruchamiam aplikację Tidal na telefonie. Zapuszczam muzykę i w prawym górnym rogu klikam na ikonkę wybieram dostępne urządzenie, w moim przypadku TX 8250, Tidal łączy się poprzez chromecast z amplitunerem i to wszystko. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 30 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 25 minut temu, JZwierzyk napisał: Uruchamiam aplikację Tidal na telefonie. Zapuszczam muzykę i w prawym górnym rogu klikam na ikonkę wybieram dostępne urządzenie, w moim przypadku TX 8250, Tidal łączy się poprzez chromecast z amplitunerem i to wszystko. To masz szczęście, bo u mnie chromecast działa beznadziejnie. Tnie itp Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JZwierzyk Napisano 30 lipca 2021 Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 Nie wiem jak Ty, ale ja mam amplituner podłączony do sieci po kablu. Kiedyś miałem prze WiFi, ale wtedy to nawet wbudowany Tidal mi się zacinał. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 30 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 lipca 2021 35 minut temu, JZwierzyk napisał: Nie wiem jak Ty, ale ja mam amplituner podłączony do sieci po kablu. Kiedyś miałem prze WiFi, ale wtedy to nawet wbudowany Tidal mi się zacinał. Ok. Spróbuję. Dziękuję za podpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janpat1970 Napisano 3 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2021 (edytowany) Problem występuje również na urządzeniach Pioneer. Pomoc techniczna Onkyo i Pioneer do tej pory zlewa temat. Na moim NS-6170 problem zauważyłem 12 czerwca. Odtwarzania w formacie AAC 96 kbps potwierdzili użytkownicy NS-6170, NS-6130, TX-8270, TX-8250, TX-8390, TX-NR686, TX-NR656, SX-N30AE, N-50AE, R-N855, VSL-LX503, z Polski, Czech, Meksyku, Węgier, Holandii, Rosji, Grecji, Rumuni. Ale jeden z urzytkowników NS-6170 zgłosił że u niego wszystko OK i ma i FLAC i MQA. Edytowano 3 sierpnia 2021 przez janpat1970 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banadab Napisano 3 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2021 56 minut temu, janpat1970 napisał: Problem występuje również na urządzeniach Pioneer. Pomoc techniczna Onkyo i Pioneer do tej pory zlewa temat. Na moim NS-6170 problem zauważyłem 12 czerwca. Odtwarzania w formacie AAC 96 kbps potwierdzili użytkownicy NS-6170, NS-6130, TX-8270, TX-8250, TX-8390, TX-NR686, TX-NR656, SX-N30AE, SX-N50AE, R-N855, VSL-LX503, z Polski, Czech, Meksyku, Węgier, Holandii, Rosji, Grecji, Rumuni. Ale jeden z urzytkowników NS-6170 zgłosił że u niego wszystko OK i ma i FLAC i MQA. Mam Pioneer N-50AE i po wgraniu najnowszego softu tylko ACC Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2021 Niestety w tym przypadku to nie zostanie rozwiązane szybko aktualizacją. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek Napisano 4 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2021 Dnia 30.07.2021 o 11:27, JZwierzyk napisał: Nie wiem jak Ty, ale ja mam amplituner podłączony do sieci po kablu. Kiedyś miałem prze WiFi, ale wtedy to nawet wbudowany Tidal mi się zacinał. Ja od początku mam po kablu ten ampli podłączony i nigdy ten chromecast nie działał, tak jak powinien. 😞 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JZwierzyk Napisano 5 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 5 sierpnia 2021 Potwierdzam to co napisał janpat1970, serwis Onkyo ma użytkowników w ..... Pisałem do nich, oczywiście zero odpowiedzi, może trzeba zrobić zmasowaną akcję to się obudzą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2021 22 godziny temu, JZwierzyk napisał: może trzeba zrobić zmasowaną akcję to się obudzą Co masz na myśli? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JZwierzyk Napisano 6 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2021 1 godzinę temu, S4Home napisał: Co masz na myśli? Pisanie maili. Wiem, napisałem, że nie reagują, ale gdyby każdy kto ma taki problem napisał i zachęcił do tego swoich znajomych oraz znajomych znajomych, to wtedy może ktoś by w Onkyo zauważył skalę problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janpat1970 Napisano 6 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2021 Napisałem chyba z 10 od początku czerwca i nic to nie dało jak do tej pory. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 8 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2021 witam , chłopaki mam ten sam problem , chciałbym się podpytać jak sprawdzić jaki sygnał idzie po chromecast-cie..? bo mój 6130 mi nie pokazuje... , piszę o tidalu puszczonym po chromecast-cie z fona...? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janpat1970 Napisano 10 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 10 sierpnia 2021 Taki jaka masz subskrypcję. Jak np Tidal HI-Fi to FLAC. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.